راه اندازی اتاق X-RAY در بندر مسافربری شهید ذاکری قشم

مدیر امور بنادر و دریانوردی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه سازمان منطقه آزاد قشم از احداث اتاق X-RAY در بندر مسافربری شهید ذاکری شهر قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، پژمان بهرامی با اعلام این خبر گفت: احداث اتاق X-RAY با هدف تجهیز ترمینال به امکانات وتجهیزات ترمینالی و روان سازی تردد مسافران و گردشگران در این بندر مسافربری صورت گرفت.
وی با اشاره به بهسازی و ارتقا خدمات  مسافری در این بندر پرتردد، ادامه داد: نصب و راه اندازی دستگاه X-RAY توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران موجب تسهیل در عملیات کنترل کالا و کاهش زمان خروج مسافران و گردشگران جزیره می شود.
مدیر امور بنادر و دریانوردی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه سازمان منطقه آزاد قشم افزود: ساخت اتاق و نصب این دستگاه در جهت تکریم گردشگران بوده و به ویژه در ایام نوروزی که با حجم بالای مسافر مواجه هستیم، باعث آسان سازی عبور و مرور خواهد شد.
گفتنی است، بندر شهید ذاکری مهم ترین پایگاه حمل و نقل مسافر بین شهر قشم و اسکله شهید حقانی در شهر بندرعباس است که روزانه به طور متوسط شاهد عبور و مرور 10 هزار مسافر است که این تعداد در ایام نوروز به 25 هزار مسافر می رسد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو