برگزاری 8 رویداد ورزشی در جشنواره زمستانی ارس

سرپرست اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاری ۸ رویداد ورزشی در سطوح مختلف بین المللی، ملی، استانی و محلی در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش فرینا، حامد خانمرادی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته ۸ رویداد ورزشی در کنار جشنواره زمستانی ارس پیش بینی شده است که از ابتدای جشنواره تا روزهای پایانی برگزار خواهد شد. 
خانمرادی تصریح کرد: بر همین اساس، رخدادهای ورزشی از ۱۲ دی ماه با برگزاری مسابقه دوچرخه سواری آغاز و با برگزاری اولین هفته جشنواره ورزشی بومی و محلی در سالن فجر شجاع ادامه خواهد داشت. 
وی با اشاره به سایر برنامه های ورزشی جشنواره زمستانی ارس، خاطرنشان کرد: مسابقات دوچرخه سواری کوهستان کشوری برای اولین بار در منطقه آزاد ارس با حضور قهرمان ملی و آسیایی ، پنجمین دوره جشنواره ورزشی ارس در ۱۲ رشته ورزشی به همراه رالی بانوان ارس، همایش پیاده روی و کوهنوردی، برگزاری مسابقات جام دهه فجر در مرکز خداآفرین و جلفا، ویژه آقایان و در 5 رشته ورزشی، برگزاری مسابقات اتومبیلرانی در شمالغرب کشور نیز به این منظور اجرا می شوند. 
سرپرست اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد ارس تاکید کرد: همچنین مسابقات اوپن تنیس روی میز کشوری با حضور ملی پوشان و در سطح ملی در منطقه آزاد ارس برگزار می شود. 
خانمرادی در پایان با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات در سطح بین المللی، گفت: اقدامات لازم در جهت برگزاری دومین دوره مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان سنتی جام ژئو پارک ارس نیز در دست اقدام قرار دارد. 
بر اساس برنامه زمابندی اعلام شده، بازی های بومی محلی ارس نیز از 20 تا 27 دی و 29 بهمن تا 9 اسفند در شجاع، پارک سلامت، اکوموزه گلفرج و کاروانسرای خواجه نظر برگزار خواهد شد. 
همچنین مسابقات تنیس روی میز از 26 تا 28 دی ماه در سالن فجر شجاع به مرحله اجرا درمی آید. 
جشنواره ورزشی بانوان نیز به عنوان یکی دیگر از ویژه برنامه های ورزشی جشنواره زمستانی ارس از 21 الی 30 بهمن در سالن های مختلف ورزشی منطقه آزاد ارس اجرا می شود. 
مسابقات دوچرخه سواری کوهستان نیز در اراضی پشت مجتمع تجاری ستارخان برگزار می شود. این مسابقات روزهای 9 و 10 اسفند میزبان علاقمندان به دوچرخه سواری است. 
همچنین مسابقات رالی بانوان با هدف فرهنگسازی برای رانندگی با اجرای قوانین در جشنواره زمستانی ارس برگزار خواهد شد. زمان برگزاری این مسابقات در روزهای آتی به اطلاع علاقمندان خواهد رسید. 
گفتنی است، جشنواره خرید زمستانه ارس از 8 دی تا 16 اسفند در منطقه آزاد ارس برگزار می شود. تخفیف 10 الی 20 درصدی در مراکز خرید، تخفیف 40 درصدی در مراکز اقامتی و تخفیف 20 درصدی در رستوران ها و مراکز پذیرایی از جمله تخفیف های در نظر گرفته شده در این جشنواره است.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو