نرم افزار آموزشی ایمنی ترافیک ارس 2020 منتشر شد

دبیر شورای راهبردی شهر سالم جامعه ایمن از انتشار اولین نرم افزار آموزشی ایمنی ترافیک ارس 2020 مبتنی بر سیستم عامل تلفن های همراه خبر داد.

به گزارش فرینا، فاطمه منیری با اعلام این خبر گفت: اولین نرم افزار آموزشی ایمنی ترافیک مبتنی بر تلفن های همراه با نام «ارس 2020» در راستای اجرای برنامه جامعه ایمن، شهر سالم جلفا توسط مرکز بین المللی حمایت از جوامع ایمن دانشگاه علوم پزشکی تبریز طراحی شد.
منیری افزود: این نرم افزار با هدف آموزش و توانمندسازی عموم مردم در خصوص موضوعات ایمنی ترافیک طراحی شده است.
وی با اشاره به قسمت های مختلف این نرم افزار، خاطرنشان کرد: اخبار مربوط به اقدامات انجام گرفته در برنامه جامعه ایمن، شهر سالم جلفا از این طریق اطلاع رسانی خواهد شد.
دبیر شورای راهبردی شهر سالم جامعه ایمن خاطرنشان کرد: در این نرم افزار محتوای آموزشی در حجم کم و به صورت جذاب جهت مطالعه عموم ارائه خواهد شد و با استفاده از محتوای ارائه شده، مسابقات عمومی دوره ای از طریق نرم افزار برگزار می شود.
منیری در تشریح نحوه برگزاری این مسابقات، افزود: این مسابقات با پشتبانی سازمان منطقه آزاد ارس برگزار می شود و جوایز نفیسی از طرف سازمان به صورت قرعه کشی از بین کسانی که به تمام سوالات جواب درست داده اند، به این افراد تعلق می گیرد.
دبیر شورای راهبردی شهر سالم جامعه ایمن در پایان گفت: علاقمندان می توانند نرم افزار ارس 2020 را از طریق آدرس https://safety-fa.tbzmed.ac.irدریافت کنند.
گفتنی است، این نرم افزار در دومین شورای راهبردی شهر سالم، جامعه ایمن ارس 2020 توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس رونمایی شد.
پروژه شهر سالم، جامعه ایمن ارس 2020 یکی از پروژه های مهم معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس است که می تواند جلفا را به عنوان یک شهر جهانی معرفی کند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو