پوستر هشتمین جشنواره شعر سپید عربی اروند رونمایی شد

پوستر هشتمین جشنواره شعر سپید عربی اروند با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند رونمایی شد.

به گزارش فرینا، پوستر جشنواره شعر سپید عربی اروند امروز با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند، دبیر جشنواره شعر سپید عربی و جمعی از اصحاب رسانه رونمایی شد.

قدرت الله طمیمیان در نشستی که به همین مناسبت برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالیم که در آستانه برگزاری یک رویداد بین‌المللی در منطقه آزاد اروند هستیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: امیدواریم که بیشتر شاهد برگزاری چنین رویدادهایی در منطقه باشیم.

همایون قنواتی نیز در این نشست اظهار داشت: ۴۰ شاعر در هشتمین جشنواره شعر سپید عربی اروند حضور دارند که ۲۰ نفر از این تعداد ایرانی و ۲۰ نفر خارجی هستند.

وی افزود: در این جشنواره میزبان شاعرانی از کشورهای لبنان، عمان، تونس، سوریه، عراق، اردن و بحرین هستیم که از ۲۵ تا ۲۸ دی‌ماه در منطقه آزاد اروند حضور پیدا می‌کنند.

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: برگزاری چنین جشنواره‌های بین‌المللی نشان‌دهنده وجود صلح، ثبات و امنیت است و در جذب سرمایه‌گذاران به منطقه آزاد اروند تأثیر به سزایی دارد.

جمال نصاری نیز در این نشست بابیان اینکه هشت اثر از دوره‌های پیشین این جشنواره به چاپ رسیده است، گفت: تاکنون جشنواره‌ای با این خروجی در استان خوزستان دیده نشده است.

دبیر جشنواره شعر سپید عربی اروند با اشاره به برگزاری نشست‌های جشنواره افزود: این جشنواره در ۸ جلسه برگزار می‌شود و پیام آن نیز صلح است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو