مرز دوغارون مهمترین کریدور شرق به غرب کشور

فرماندار شهرستان تایباد گفت: دولت افغانستان نگاه ویژه‌ای به مرز دوغارون دارد و باید این ارتباط متقابل افزایش یابد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، حسین شرافتی راد افزود: مرز دوغارون مهمترین کریدور شرق به غرب کشور است و باید از این فرصت با توجه به شرایط کشور و تحریم‌ها در بخش‌های مختلف به بهترین نحو استفاده کنیم.
شرافتی راد گفت: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون از مهمترین کانون های اقتصادی در خراسان رضوی و کانون مهم مبادلات اقتصادی دو استان خراسان رضوی و ولایت هرات در کشور افغانستان به شمار می‌رود و باید با تلاش، تعامل و همفکری خدمت‌رسانی به مردم افغانستان را به فرصت استثنایی تبدیل کنیم.
وی افزود: دولت افغانستان نگاه ویژه‌ای به مرز دوغارون دارد و باید این ارتباط متقابل افزایش یابد.
فرماندار تایباد ابراز امیدواری کرد: با توجه به رویکرد و نگاه اقتصادی استاندار جدید خراسان رضوی، در آینده نزدیک شاهد تبدیل شدن منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به منطقه آزاد تجاری دوغارون باشیم.
شرافتی راد گفت: همه دستگاه‌های مستقر در مرز دوغارون باید منافع ملی، دولت و رهبری را سر لوحه کارخود قرار دهند.
فرماندار تایباد با تجلیل از خدمات ارائه شده در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون افزود: تسهیل و روان‌سازی عبور مسافران، ترانزیت و خدمات به رانندگان وظیفه همه نهادهای مستقر در مرز است.
مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون نیز گفت: تکریم تجار، سرمایه‌گذاران و صاحبان کالا و ایجاد فرصت‌های شغلی برای اشتغال جوانان بومی شهرستان در دستور کار مدیران منطقه ویژه اقتصادی دوغارون قرار دارد و امید با جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی این مهم محقق شود.
حسین آقائی همکاری بیشتر دستگاه‌های مربوط در رفع موانع موجود در مرحله دو منطقه ویژه اقتصادی دوغارون را خواستار شد و افزود: آماده همکاری همه جانبه با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی هستیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو