رونق اشتغال در نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کازرون

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اختصاص مشوق‌های ویژه به سرمایه گذاران در نواحی صنعتی جره و بالاده و چنارشاهیجان خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، احد فتوحی با اشاره به بهره مندی شهرستان کازرون از ۳ شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کازرون گفت: زیرساخت‌های مناسبی در قالب شهرک‌ها و نواحی صنعتی و نیز منطقه ویژه اقتصادی برای جذب سرمایه گذار، توسعه صنعتی و اشتغال پایدار در این شهرستان فراهم شده است.
فتوحی در بازدید از ناحیه صنعتی شهید مصلحیان افزود: واگذاری زمین در نواحی صنعتی شهید مصلحیان، ناحیه صنعتی جره و بالاده و ناحیه صنعتی چنارشاهیجان انجام شده و واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی کازرون هم بزودی و پس از اخذ نهایی اصلاحیه مصوبه این منطقه از شورای عالی مناطق آزاد و اقتصادی کشور آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: شهرک‌های صنعتی شهرستان کازرون بیش از ۲۰۰ هکتار وسعت دارد که در مجموع ظرفیت استقرار ۲۸۰ واحد صنعتی با پیش بینی اشتغال برای ۲ هزار و ۴۰۰ نفر فراهم شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اختصاص مشوق تا سقف ۹۰ درصد در نواحی صنعتی جره و بالاده و چنارشاهیجان گفت: اراضی چنارشاهیجان در قالب انعقاد قرارداد با سرمایه گذاران واگذار شده و اراضی ناحیه صنعتی جره و بالاده هم در حال واگذاری است. 
فتوحی گفت: ناحیه صنعتی شهید مصلحیان کازرون در فضایی به وسعت ۸۳ هکتار احداث شده که ۴۸ هکتار آن زمین صنعتی است و از این میزان تا کنون ۳۲ هکتار آن به متقاضیان واگذار شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: در این ناحیه صنعتی ۲۲ واحد با اشتغالزایی ۷۶۱ نفر فعال است و همچنین از ظرفیت استقرار ۲۴۰ واحد صنعتی دیگر با اشتغالزایی  هزار و ۳۰۰ نفر برخوردار است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو