پنجمین دوره مسابقات قرآن در منطقه آزاد ارس برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی، معاون فرهنگی و اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس، گفت: پنجمین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج‌البلاغه منطقه آزاد ارس ویژه ارسوندان، دانش‌آموزان، دانشجویان و کارکنان منطقه در محدوده خداآفرین و جلفا ۳ و ۴ بهمن‌ماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش فرینا، یوسف داداش‌زاده، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با اعلام این خبر افزود: این دوره از مسابقات قرآن ویژه ارسوندان، دانش‌آموزان، دانشجویان و کارکنان منطقه آزاد ارس در محدوده خداآفرین و جلفای این منطقه سوم و چهارم بهمن‌ماه جاری برگزار می‌شود.
داداش زاده گفت: این مسابقات همانند سال‌های گذشته در مقاطع سنی مختلف و با تاکید بیشتر بر مفاهیم قرآنی و نهج‌البلاغه و در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ تخصصی و عمومی، مفاهیم، اذان و نهج‌البلاغه برگزار می‌شود. 
وی با بیان اینکه در چهارمین دوره این مسابقات ۵۵۰ نفر شرکت کرده بودند، افزود: برگزاری منظم مسابقات قرآن در منطقه ارس در چهار سال گذشته عامل بسیار موثری در ترویج فرهنگ قرآن‌آموزی به‌ویژه در گروه کودکان و نوجوانان و تربیت نخبگان قرآنی بوده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: آزمون کتبی این دوره از مسابقات روز چهارشنبه، سوم بهمن‌ماه و آزمون شفاهی نیز روز پنج‌شنبه، چهارم بهمن‌ماه جاری برگزار خواهد شد.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو