رونمایی از پوستر دومین جشنواره جزیره ورزش منطقه آزاد اروند

جلسه هماهنگی و رونمایی از پوستر دومین جشنواره جزیره ورزش، برگزار شد.

به گزارش فرینا؛ این جلسه که با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند و روسای هیئت های ورزشی منطقه تشکیل شد؛ جهت هماهنگی های لازم برای برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی، ورزشی که در اسفندماه سال جاری انجام خواهد شد، صورت گرفت.

پیمان ادیبی ضمن ابراز خرسندی از تشکیل تعداد کثیری از هیئت های ورزشی منطقه گفت: با تشکیل ۸۵ درصد از هیئت های ورزشی منطقه، محوریت جشنواره سال جاری را بر مبنای هیئت ها بنا نهاده ایم.

ادیبی با تاکید بر این نکته که این یک رویداد جمعی و مشارکتی است؛ افزود: در مسیر برگزاری جشنواره هر کجا که احساس کردیم ضعفی وجود دارد هر کدام به سهم خود باید سعی در رفع و پوشاندن آن کرده، چرا که ضعف هر هیئت قطعا ضعف همه تشکیلات محسوب خواهد شد.

وی همچنین اصرار به معرفی همه ورزش کاران و قهرمانان از سوی هیئت های ورزشی منطقه داشت و تاکید کرد: در این میان نباید هیچ شخصی از قلم افتاده شود در صورت مشاهده چنین اتفاقی ضعف آن هیئت محسوب شده و باید پاسخگو در قبال زیر سوال رفتن یک قهرمان باشیم.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که دفترچه راهنمایی را تهیه کرده تا در آن مشخص شود در چه ساعتی و در چه جزیره ای قرار است کدام برنامه اجرا شود و تمامی اطلاعات لازم در این دفترچه راهنما برای شرکت کنندگان، تعریف شود.

ادیبی از همه هیئت ها خواست که اگر خودشان فنی نیستند بنا به اولویت های جشنواره که ایمنی، کیفیت و در نهایت کمیت است، از یک فرد فنی در کنار خودشان بهره ببرند.

وی در خصوص حمایت های در نظر گرفته شده در این جشنواره افزود: تمامی هدایا، مکان، استیج بندی ها، غرفه ها و بخشی از نیازهای مصرفی هیئت ها را تقبل خواهیم کرد.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: در جریان جشنواره غرفه ای آموزشی بصورت رایگان با اعطای گواهینامه برای عموم نیز در نظر گرفته ایم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند نیز عنوان کرد: نمیخواهم از اهمیت ورزش و جایگاه و نیاز به تقدیر از ورزشکاران بگویم چرا که همه شما بدان واقف هستید، اما لازم به ذکر این نکته است که سازمان منطقه آزاد اروند تمام توان خود را در انجام رسالت خویش در حوزه ورزش بکار بسته تا آن را به نحو احسن انجام دهد.
قدرت اله طمیمیان ضمن تشکر از تمامی هیئت های ورزشی ابراز امیدواری کرد که دومین جشنواره جزیره ورزش بهتر قبل اجرا شود.

در پایان این نشست نیز از پوستر دومین جشنواره جزیره ورزش، رونمایی شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو