برنامه‌ریزی‌های ما باید همگام با تحولات خاورمیانه باشد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: شرایط ویژه ما باعث تأثیرپذیری ما از تحولات خاورمیانه شده است و باید برنامه‌ریزی‌های ما همگام با این تحولات باشد.

به گزارش فرینا، معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند با دعوت از اصناف و اتحادیه‌های موجود در این منطقه طی نشستی، ضمن تبیین اهداف راهبردی، زمینه تبادل اطلاعات میان مجریان طرح کسب‌وکار منطقه به‌منظور اتخاذ تصمیمات درست و جهت‌گیری به سمت رفاه هر چه بیشتر اجتماعی و اقتصادی مردم منطقه آزاد اروند را فراهم کرد.
طی جلساتی که با دستگاه‌های اجرایی، شهرداران و اعضای شورای شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر برگزار شد مسائل موجود از نزدیک موردبررسی قرار گرفت و ضمن تبیین اهداف راهبردی موارد قابل‌تأمل در طرح کسب‌وکار منطقه با حضور مشاور خارجی مربوطه به بحث گذاشته شد .
در جلسه بعدی نیز تبادل‌نظر در خصوص طرح مذکور، مسائل موردنظر و جهت‌گیری‌های اصلی با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد اروند انجام گرفت.
اسماعیل زمانی در این نشست گفت: تحولاتی در طرح راهبردی منطقه آزاد اروند با توجه به اتفاقات محلی، کشوری و بین‌المللی دیده‌شده است و باید در برنامه‌های آینده ما لحاظ شود.
زمانی افزود: مسائلی که در منطقه مؤثر هستند باید به تفکیک شناسایی شوند و در همه حوزه‌ها ازجمله آموزش، درمان، بهداشت، سلامت، فرهنگ، هنر، حمل‌ونقل، ارتباطات و صنایع محورهای لازم دیده شوند تا بتوان پیش‌بینی کرد که در آینده ما در چه سطح و حدودی هستیم و آیا این اهداف قابل تحقق است یا نه.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: ما اهداف و مقاصدی در حوزه‌های مختلف داریم و باید برای آن برنامه‌ریزی‌ کنیم.
همچنین نشستی با حضور معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی از صنعتگران و سرمایه‌گذاران در همین راستا برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو