بیش از ۱۴ میلیارد ریال در حوزه خدمات سلامت منطقه آزاد ماکو هزینه شده است

مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: تاکنون ۱۴ میلیارد و ۲۸۱ میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد ماکو برای شهرستان های ماکو‌،‌ شوط و پلدشت در حوزه خدمات سلامت، بهداشت و درمان منطقه آزاد ماکو هزینه شده است.

به گزارش فرینا، اسلام یادگاری با اشاره به اینکه این طرح ها شامل خرید تجهیزات پزشکی،‌ طرح های مدارس مروج سلامت و طرح های دامپزشکی است افزود: برای خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان ماکو ازجمله دستگاه ct-scan ۵طرح های مروج سلامت و داروی اتباع خارجی در ماکو  مبلغ ۱۰ میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریال هزینه شده است. 
یادگاری با اشاره به  اقدامات سازمان منطقه ازاد ماکو در حوزه بهداشت و درمان شهرستان شوط نیز گفت:‌ برای تجهیز، خرید تجهیزات پزشکی و طرح مدارس مروج سلامت این شهرستان مبلغ سه میلیارد و ۵۴۴ میلیون ریال هزینه شده است. 
وی افزود: همچنین برای حوزه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت از جمله خرید تجهیزات پزشکی
تعمیر و بازسازی درمانگاه سپاه پلدشت و طرح مدارس مروج سلامت مبلغ سه میلیارد و ۸۹۷ میلیون ریال هزینه شده است. 
مدیرغذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو مبلغ هزینه شده برای شبکه های دامپزشکی منطقه را ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: این اعتبارات در خصوص مبارزه و ریشه کنی بیماری های قابل انتقال بین انسان و دام و خرید واکسن تب برفکی به تعداد ۱۵ هزار دوز شامل می شود. 
یادگاری با برشمردن نیازهای مالی بیمارستان های منطقه آزاد ماکو، گفت: برای تکمیل بخش دیالیز بیمارستان فجر ماکو که یک مجموعه خیّرساز است، خرید تجهیزات درمانگاه تخصصی پوست، تجهیز بخش طب فیزیک بیمارستان، تکمیل بخش مغز و اعصاب نیاز به اعتبار است که در صورت کمک خیران و تامین اعتبارات لازم مشکلات برطرف می شود.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو