ثبت رویداد تور بین المللی جام ریاست جمهوری بنام منطقه آزاد ماکو

با حضور رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری جمهوری اسلامی ایران، رویداد تور بین المللی جام ریاست جمهوری بنام منطقه آزاد ماکو ثبت شد.

به گزارش فرینا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس فدراسیون دوچرخه‌ سواری جمهوری اسلامی ایران در سفر به منطقه آزاد ماکو گفت: منطقه آزاد ماکو پایلوت دوچرخه سواری کشور می تواند باشد و ما به خاطر این استقبال گرم سازمان منطقه آزاد آماده هستیم در تمامی مسابقات، نمایشگاه ها و نشست های دوچرخه سواری در آسیا و جهان برند و ظرفیت و پتانسیل های منطقه را معرفی کنیم.

خسرو قمری ادامه داد: خدا را شاکریم که در این خطه از کشور مسئولین با چنین چشم انداز و پشتکار برای توسعه پایدار تلاش می کنند.

معاون فرهنگی،‌اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو نیز گفت: در دیدار با رئیس فدراسیون دوچرخه سواری مقرر شد جهت معرفی برند و ظرفیت های گردشگری منطقه آزاد ماکو با همکاری فدراسیون برند منطقه در مسابقات ملی و بین‌المللی اقدام شود. 
حسین حمزه لو افزود: همچنین از ظرفیت های منطقه جهت برگزاری مسابقات ملی و بین المللی دوچرخه سواری در ۲ حوزه جاده و کوهستان برای معرفی برند و جاذبه های گردشگری و همچنین ایجاد نشاط اجتماعی و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در راستای حفظ محیط‌ زیست استفاده شود.
وی ادامه داد: ما آماده تعامل و همکاری همه جانبه در راستای استفاده برد ـ برد از ظرفیت های هر دو طرف هستیم و خواستار معرفی برند و ظرفیت های گردشگری سازمان در تمامی جنبه ها از سوی فدراسیون اعم از صنعت دوچرخه، گردشگری و رویدادهای ورزشی می باشیم. 

در پایان حسین ولی زاده مدیر اجتماعی، ورزش و جوانان منطقه آزاد ماکو به عنوان مشاور عالی فدراسیون دوچرخه‌سواری جمهوری اسلامی ایران اعطا شد و رویداد تور المللی جام ریاست جمهوری به نام منطقه آزاد ماکو ثبت شد.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو