14 / مناطق آزاد می‌توانند خلأ گردشگری و نشاط کشور را پر کنند

استاندار سیستان و بلوچستان با انتقاد از موانع پیش روی فعالان اقتصادی و چالش‌های به وجود آمده در فضای کسب‌وکار مناطق آزاد گفت: اگر تجارت و کسب‌وکاری در مناطق آزاد وجود داشته باشد، این مناطق می‌توانند خلأ بزرگ گردشگری و نشاط کشور را پر کنند.

به گزارش فرینا، احمدعلی موهبتی در نشست مشترک شورای معاونین دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و مدیران عامل مناطق آزاد کشور که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و نمایندگان حوزه‌های انتخابیه چابهار و ایرانشهر در مجلس که در منطقه آزاد چابهار برگزار شد، ضمن تأکید بر نقش مناطق آزاد در توسعه اقتصادی کشور اظهار داشت: قرار بود مناطق آزاد، از آزادی عمل برخوردار باشند، اما اکنون تمام قوانین و دستورالعمل‌های اقتصادی و تجاری سرزمین اصلی را در مناطق آزاد هم اعمال می‌کنند.

موهبتی تأکید کرد: منطقه آزاد چابهار به‌واسطه موقعیت ژئوپلیتیکی ویژه، نقش در محرومیت‌زدایی استان، رونق فضای اشتغال و کسب‌وکار و همچنین برقراری امنیت در استان، با همه مناطق آزاد کشور متفاوت است و باید موردتوجه مسئولان کشور قرار گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 50 سال پیش چابهار به‌عنوان یکی از 12 منطقه استراتژیک کشور برای توسعه کشور شناسایی و فرودگاه و نیروی دریایی این منطقه از همان زمان پیش‌بینی شد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.