پرواز روزانه ماهان از قشم به تهران و مشهد

عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برقراری دوباره ایرلاین ماهان به صورت روزانه از تهران و مشهد مقدس به فرودگاه بین المللی قشم خبر داد.

به گزارش قشم، عبدالجواد کمالی با اعلام اینکه معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد و شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه این منطقه آزاد راه های برقراری خط پروازی ماهان را با جدیت پیگیری کردند، افزود: مدیرعامل شرکت ماهان و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در چندین نشست مشترک موفق به امضای این توافقنامه شدند.
کمالی ادامه داد: براساس این توافقنامه و همزمان با آئین های ویژه دهه مبارک فجر و جشن های چهل سالگی انقلاب، خط پروازی ماهان از تهران به جزیره قشم از 19 بهمن ماه به صورت روزانه برقرار می شود.
به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، با صدور مجوز برقراری خط پروازی روزانه شرکت ماهان در مسیر قشم ـ مشهد ـ قشم، مسافران این جزیره به زودی می توانند با ایرباس 310 این شرکت به مقصد مشهد مقدس سفر کنند و مسافران مشهد هم از این شهر مذهبی برای تماشای ظرفیت های بی نظیر گردشگری قشم به این جزیره زیبا در جنوب کشور سفر نمایند.
وی یادآور شد: انتخاب هواپیمای ایرباس 310 شرکت ماهان با ظرفیت 200 مسافر در مسیر تهران به قشم و مشهد به این جزیره، فرصتی برای ارتقای سفر گردشگران به این منطقه آزاد می باشد.
کمالی اظهارامیدواری کرد برای برقراری پرواز بین قشم با استان هایی همچون ساری، رشت و تبریز هم از ایرلاین شرکت ماهان استفاده کنیم.
بنا به این گزارش، هم اینک علاقمندان به گردشگری جزیره قشم با ایرلاین قشم ایر از شهر های تهران، اصفهان، مشهد، کرمانشاه و یک خط پروازی خارجی از دُبی به این منطقه سفر می کنند، شرکت ایران ایر هم گردشگران را از تهران، شیراز و کرمان و شرکت آسمان از تهران و شیراز، ایرلاین زاگرس از تهران و مشهد، شرکت تابان از تهران، مشهد و اصفهان و ایرلاین معراج هم گردشگران را از تهران به این مطنقه آزاد در جنوب کشور منتقل می کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو