نظارت مستمر بر خدمات دهی صنوف و اماکن گردشگری قشم

مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگوئی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم از استمرار بازدیدها از صنوف و کلیه تاسیسات گردشگری و اماکن اقامتی سطح جزیره با رویکردی پیشگیرانه خبر داد.

به گزارش فرینا، حامد افضلی نیکو با اشاره به نشست مشترک این مدیریت با ریاست بازرسی فرماندهی نیروی انتظامی، ریاست اداره تعزیرات حکومتی، ریاست کلانتری و رئیس پلیس اطلاعات قشم، بیان داشت: در این جلسه مشترک  مسوولین بر کنترل نظم در صنوف مختلف و برخورد با متخلفین تاکید کردند.
وی بر همکاری اماکن و تعزیرات با تیم های بازرسی سازمان منطقه آزاد قشم به منظور احقاق حقوق مشتریان اذعان داشت و افزود:  بررسی وضعیت گرانفروشی، تخلفات صنفی و برخورد با متخلفین، جلوگیری از سوء استفاده فروشندگان در قیمت گذاری اجناس با توجه به قیمت ارز و ایجاد گشت ویژه بازرسی در ایام  تعطیلات22 بهمن بخشی از نتایج این نشست بود.
به گفته مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگوئی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم، قیمت گذاری بر اساس ضوابط و مقررات و رعایت سود معقول برای کالاها یکی از بدیهی ترین حقوق شهروندی است که در این نشست مورد بررسی قرار گرفته است.
افضلی ادامه داد: گشت ویژه ای متشکل از مسئولین سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندهی نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی قشم و بهداشت از صنوف متخلفی که به اخطاریه های صادره توجهی ننمایند، بازدید کرده  و نسبت به برخورد قاطع و پلمب واحدهای متخلف اقدام می کنند. 
وی همچنین از تشویق واحدهای برتر با چاپ و نصب بنر خبر داد و گفت: جلسه ای با حضور مدیر محترم گمرک، مسئولین محترم نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، حراست و بازرسی سازمان  منطقه آزاد قشم تشکیل می شود که در آن در خصوص قیمت گذاری مطابق ضوابط و مقررات و تعیین سود معقول برای کالای وارداتی تصمیم گیری خواهد شد.
مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگوئی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم عنوان کرد: در دین ما به کسب روزی حلال و رعایت حقوق دیگران بسیار تاکید شده و ما به همراه تمامی ارگان های ذیربط در تلاش هستیم هیچ حقی از کسی ضایع نشود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو