درمانگاه عمومی هلال احمر با مشارکت سازمان منطقه آزاد ماکو افتتاح شد

همزمان با ششمین روز از دهه فجر، درمانگاه جمعیت هلال احمر شهرستان ماکو با ۱۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

به گزارش فرینا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در آئین افتتاح این درمانگاه گفت:‌ این درمانگاه با مشارکت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی سازمان منطقه آزاد ماکو در تجهیزات درمانی به بهره برداری رسید.

غلامرضا سلیمانی سلیمانی افزود: برای سال ۱۴۰۰ در منطقه آزاد ماکو هدفگذاری کرده ایم که هیچ خانوار بدون مسکن باقی نماند.

سلیمانی ایجاد اشتغال در منطقه را منوط به توسعه گردشگری دانست و اظهارداشت: با ایجاد امکانات خدمات درمانی، گردشگری سلامت و درمان در منطقه رونق می گیرد که اشتغالزایی پایدار را در پی دارد.

وی به کارگیری ظرفیت‌های علمی در حوزه گردشگری، صنعت، تکنولوژی و استفاده از ایده‌های فن آورانه را لازمه توسعه پایدار خواند و افزود: در صورتی اقتصاد می تواند به سمت توسعه گام بردارد که بتوان از تمام ظرفیت های بومی و منطقه ای بهره جست.

رئیس جمعیت هلال احمر نیز گفت: راه اندازی این درمانگاه به بخش بهداشت و درمان این شهرستان کمک می کند.
سجاد اسماعیل زاده افزود: برای بازسازی و تجهیز این درمانگاه در بخش های اداری و درمانی، ۱۰ میلیارد ریال با مشارکت سازمان منطقه آزاد ماکو هزینه شده است.
اسماعیل زاده با اشاره به اینکه در این درمانگاه چهار پزشک و پرستار به ارائه خدمات خواهند پرداخت، اضافه کرد: ۱۲ پرسنل اداری و پزشکی در این درمانگاه در سه نوبت خدمات ارائه خواهند کرد.

وی گفت: درمانگاه جمعیت هلال احمر شهرستان ماکو شامل بخش های فیزیوتراپی، بخش های تحت نظر مردان و زنان ، اتاق پزشک و تزریقات و پانسمان خواهد بود .

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو