در ششمین روز دهه فجر با حضور مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران؛

افتتاح ۲ واحد تولیدی صنعتی در منطقه آزاد انزلی

در ششمین روز دهه فجر با حضور مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران، ۲واحد تولیدی صنعتی با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و اشتغالزایی ۹۵ نفر در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد.

به گزارش فرینا، در ششمین روز از دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی دو واحد تولیدی صنعتی با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و اشتغالزایی ۹۵ نفر با حضور  رضا مسرور مدیرعامل سازمان و افروز بهرامی رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان و مقامات استانی و منطقه ای به صورت رسمی در مدار تولید قرار گرفتند.

براین اساس شرکت گل پاک به عنوان نماینده شرکت یورودت ایتالیا و با تکنولوژی و دانش این شرکت، با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد ریالی با تولید شوینده های بهداشتی موجبات اشتغالزایی مستقیم برای ۱۰ نفر را فرآهم کرده است و سرمایه گذار این شرکت یک ایرانی ساکن ایتالیا است که در راستای سیاست های جذب سرمایه گذاران و ایرانیان خارج از کشور این سازمان، جذب و در این منطقه اقدام به سرمایه گذاری نموده است.

از سوی دیگر طرح توسعه شرکت هفت الماس که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ریل کابینت کشور است، مورد بهره برداری قرار گرفت ، این طرح تولیدی از طریق تجهیز ماشین آلات جدید و توسعه کارخانه با میزان سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریالی زمینه اشتغال ۸۵ نفر را به صورت مستقیم فرآهم و محصولات تولیدی آن به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب نسبت به نمونه های مشابه خارجی از مقبولیت خوبی در بازار کشور برخوردار می باشد.

بنابراین گزارش بازدید از دو شرکت تولید و صادر کننده نمونه کشوری منطقه که در حوزه های پوشاک و صنایع سلولزی مشغول به فعالیت هستند از دیگر برنامه های بازدید مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران بود.

گفتنی است حضور در مراسم تجلیل از مراسم مدیران واحدهای تولیدی صادراتی منطقه ازاد انزلی و امضای تفاهمنامه مشترک به منظور افزایش همکاریهای سازمان منطقه آزاد انزلی و صندوق توسعه صادرات ایران در راستای حمایت از تولید ملی و افزایش صادرات غیر نفتی کشور از دیگر برنامه های حضور دکتر بهرامی و هیات همراه در منطقه بود.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو