مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند منصوب شد

طی مراسمی با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، حمید بحرینی مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند شد.

به گزارش فرینا، آئین معارفه مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند و حسین براتی معاون امور استان‌های ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

همایون قنواتی در این نشست اظهار کرد: یکی از مسائلی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در برنامه‌های خود داشته این است که بخشی از ساختارهایی که تاکنون زیر نظر استان بوده را منفک کرده و آن‌ها را زیر نظر مرکز تعریف کنیم که این اتفاق در دبیرخانه کانون فرهنگی هنر مساجد رخ‌داده است.

قنواتی افزود: ما در آبادان و خرمشهر ۵۰ کانون فعال فرهنگی و هنری مساجد را داریم و امیدوارم هماهنگی این کانون‌ها با دیگر دستگاه‌ها بیشتر شود.

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: حمایت‌هایی که از این کانون خواهیم داشت و ارتباطات جدیدی که برقرار می‌شود سبب تقویت این کانون خواهد شد.

قنواتی عنوان کرد: امیدواریم آقای بحرینی با توجه به فعالیت‌ها و تجربیات فرهنگی و قرآنی که داشته است کمک کند تا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد رونق بیشتری بگیرند.

وی بابیان اینکه در برخی مساجد دوره‌های بسیار خوب و پیشرفته‌ای برگزار می‌شود افزود: مساجد تنها کانون‌های دینی نیستند بلکه کانون‌های سیاسی و اجتماعی نیز محسوب می‌شوند.

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: امیدوارم که از فضای مساجد و توانایی‌ها، استعدادها و علاقه‌مندی‌هایی که در این فضاها وجود دارد به نحو احسن استفاده شود.

قدرت الله طمیمیان نیز در این نشست بیان کرد: یکی از ویژگی‌های منطقه آزاد چابک سازی روند قانون و کاهش دشواری‌های قانونی است تا در حوزه‌های مختلف بتوان با سرعت و سهولت بیشتری به اهداف خود برسیم.

طمیمیان بیان کرد: از مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند می‌خواهیم که از ظرفیت مساجد با توجه به ویژگی‌های خاصشان به‌صورت ویژه استفاده کنند.

در خاتمه این نشست نیز حکم سرپرستی مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند به حمید بحرینی اهدا شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو