‍ در پاسخ به تهدیدات دشمنان به رهبر لبیک گفته‌ایم

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: 22 بهمن فرصتی است تا به تهدایدات دشمن پاسخ دندان‌شکن بدهیم و به رهبر فرزانه لبیک گوییم.

به گزارش فرینا، سیدحسین آقایی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن که امروز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم تشیع و تسنن در تایباد برگزار شد، افزود: امروز همه مردم از بازاریان، تجار، سرمایه‌داران، بخش‌های خصوصی و دولتی آمده‌اند تا با امام و شهدا میثاق ببندند و در مسیر هدایت‌های رهبری گام بردارند.

آقایی گفت: حضور کارکنان منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در این راهپیمایی، به عنوان یک قطب اقتصادی در شرق کشور نشان دهنده رشد و توسعه مملکت و نابودی رویاهای دشمنان است.

وی بیان کرد: امروز آمده‌ایم تا بار دیگر خواب را بر دشمنان حرام کرده و ثابت کنیم ملت ایران بر خلاف آنچه استکبار توقع دارد حامی دولت و نظام است.

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون مطرح کرد: حضور گسترده مردم یکبار دیگر حماسه پیروزی انقلاب را در ذهن‌ها تداعی کرد و استقلال و خوکفایی کشور را به رخ دشمنان کشید، 40 سال اخیر مردم غیور این سرزمین برای رسیدن به امروز خون دادند.

آقایی گفت: انسجام، وحدت و یکپارچگی این ملت همیشه زبانزد بوده و امروز با توجه به تهدیدات دشمنان بار دیگر سرافرازی را برای رهبر فرزانه و شهدا به ارمغان آورده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو