مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش؛

به‌زودی شاهد رونق تجارت و افزایش گردشگر در کیش خواهیم بود

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش، از تکمیل و راه‌اندازی سالن ترمینال مسافری فرودگاه با ظرفیت پذیرش سالانه 6 میلیون گردشگر خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از ایلنا، علی عرب جزیره کیش را مهمترین جزیره در کشور در حوزه گردشگری دانست و گفت: از جمله سایت‌های اصلی سازمان منطقه آزاد کیش می‌تواند توسعه تجارت و رونق گردشگری را نام برد که در هر دو موضوع بنادر و فرودگاه‌ها به عنوان ویترین و اولین ارائه دهندگان خدمات است و اولین ذهنیت هر مسافری در سفر به جزیره کیش و هندرابی، با فضای بصری و کیفیت خدمات ارائه شده در آنجا شکل می‌گیرد. بنابراین لزوم ارائه خدمات با کیفیت مطلوب مطابق با استانداردهای روز دنیا و منطبق با فرهنگ و اقلیم منطقه از ضروریات محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: در جهت افزایش زیرساخت‌های فرودگاهی، ارتقاء سطح استاندارد و فضای عملکرد باند جنوبی فرودگاه کیش در حال اجرا است. به طوری که طول باند 400 متر و عرض آن به 75 متر افزایش یافته و قابلیت نشست و برخاست کلیه تایپ‌های هاپیماهای باری و مسافری را خواهد داشت. همچنین تجهیزات ناوبری و کمک ناوبری در حال تخلیه و نصب است. برج جدید مراقبت فرودگاه نیز به زودی مورد بهره‌برداری کامل قرار می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش از اجرای پایگاه سوخت رسانی فرودگاه خبر داد و افزود: سالن ترمینال مسافری فرودگاه با ظرفیت پذیرش سالانه 6 میلیون گردشگر در حال تکمیل و راه‌اندازی است. همچنین اسکله 35 هزار تنی تکمیل شده و عملیات لایروبی حوضچه مرتبط با آن به زودی آغاز می‌شود.
عرب از اتمام پروژه بروز رسانی اسکله سوختی خبر داد و اظهار کرد: پروژه آبرسانی برق رسانی به شناورها و اجرای سیستم اعلان اطفاء حریق بندر تجاری در حال اجرا است. همچنین ایجاد زیرساخت‌های جدید، قابلیت و ظرفیت دو حوزه بندر و فرودگاه به زودی افزایش چشمگیری یافته امیدوارم به تناسب شاهد رونق تجارت و افزایش میزان گردشگر در جزیره زیبای کیش خواهیم بود.
بر اساس این گزارش: بندر چارک، بندر تجاری و مسافری کیش، بندر صیادی میر مهنا و بندر تدارکاتی هندورابی بنادر موجود تحت نظر سازمان منطقه آزاد کیش است. همچنین فرودگاه بین‌المللی کیش و فرودگاه جزیره هندورابی در حوزه هوایی مشغول ارائه خدمات به مسافران، گردشگران و ساکنین جزیره زیبای کیش است.

مهنوش اسدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.