آغاز اردوی تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران در منطقه آزاد چابهار

تیم ملی بوکس کشورمان از امروز شنبه ۲۷ بهمن‌ماه ۹۷ ادامه تمرینات خود را در ورزشگاه ۲۰۰۰ نفری ورنای منطقه آزاد چابهار برگزار خواهد کرد.

به گزارش فرینا به نقل از فارس، نخستین دوره تورنمنت بین‌المللی بوکس جام مکران از سوم تا نهم اسفندماه به میزبانی استان سیستان‌وبلوچستان و در منطقه آزاد چابهار آغاز و تا دوم اسفندماه ۹۷ ادامه خواهد داشت.

این دوره از مسابقات به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با حضور هفت تیم خارجی فیلیپین، قزاقستان، ترکمنستان، هند، سوریه، پاکستان و مجارستان به مدت هفت روز برگزار می‌شود.

تیم ملی بوکس ایران نیز با ترکیب دو تیم «الف» و «ب» در این مسابقات حضور خواهد داشت. همچنین یک تیم از منطقه آزاد چابهار و یک تیم هم از استان سیستان‌وبلوچستان در رقابت‌ها به روی رینگ خواهند رفت.

در این دوره از رقابت‌ها شش داور خارجی و 9 داور ایرانی به قضاوت می‌پردازند.

تیم ملی بوکس کشورمان که قرار است در این رقابت‌ها حضور پیدا کند، فردا (یکشنبه) برای برپایی ادامه تمرینات خود مرحله راهی سیستان‌وبلوچستان می‌شود تا ملی پوشان تمرینات خود را در منطقه آزاد چابهار پیگیری کنند.

تیم ملی بوکس مردان کشورمان فردا (یکشنبه) با 16 نفر راهی سیستان‌وبلوچستان می‌شود. روز گذشته نیز 14 بوکسور در قالب تیم ملی امید راهی سیستان‌وبلوچستان شده است.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو