حمایت مسئولان شهرستان دوغارون از توسعه زیرساخت های ورزشی منطقه

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون بر حمایت از ورزش در این منطقه مرزی تاکید کرد.

به گزارش فرینا، فرامرز سلطانی در جمع بازیکنان تیم والیبال نشسته منطقه ویژه اقتصادی دوغارون افزود: در شرایطی که ورزش قهرمانی با مشکل اسپانسر مواجه است، منطقه ویژه اقتصادی دوغارون سعی کرده سهمی هرچند کوچک در این دریا داشته باشد و خوشحالم که این کار مورد تایید مسئولان شهرستان نیز است و بی‌شک بدون حمایت آن‌ها این مهم امکان پذیر نبود.

سلطانی گفت: ورزش و توجه به آن کمک زیادی به ارتقای سلامت جسمی و روانی جامعه می‌کند و به این مهم در کلام بزرگان دین و انقلاب نیز توجه جدی شده است. لذا همه ما بایستی تلاش داشته باشیم تا دراین مسیر نقش‌آفرین باشیم.

وی تصریح کرد: این اهمیت در مناطق مرزی دوچندان می‌شود چرا که سلامت مرزنشینان یعنی ارتقای امنیت جمهوری اسلامی ایران. 

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با تبریک موفقیت‌های تیم والیبال نشسته منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور افزود: تیم والیبال نشسته منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در راستای همین موضوع تشکیل شد و خوشبختانه در مراحل قبلی با اقتدار قهرمان شده و امروز نیز در مرحله نهایی مسابقات شرایط خوبی دارد.

سلطانی بر توجه به جامعه معلولان و جانبازان تاکید کرد و گفت: ورزش جانبازان و معلولان بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و خوشحالم که حضور منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در عرصه ورزش، مربوط به این بخش جامعه مرزی تایباد است.

گفتنی است؛ مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال نشسته کشور در مشهد در حال برگزاری است که تیم والیبال نشسته منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با 3 پیروزی در صدر جدول قرار دارد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به همراه فرماندار تایباد و مدیرعامل شرکت پایبار ضمن حضور در جمع بازیکنان این تیم، از آن‌ها تقدیر کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو