ورود دومین محموله گوشتی از فرودگاه پیام برای تنظیم بازار

سرپرست منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام گفت: این فرودگاه آمادگی دارد تا زمان تامین نیاز داخلی در زمینه واردات گوشت قرمز خدمات لازم ارائه دهد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری فارس از البرز، نادر ثناگو مطلق در حاشیه ورود یک فروند هواپیمای کارگو ایلیوشین 62 حامل 33 تن گوشت گرم گوسفندی از مبدا بخارست رومانی گفت: روز چهارشنبه هفته گذشته نیز یک فروند هواپیمای بوئینگ 747 حامل 40 تن گوشت قرمز گوسفندی از مبدا فرودگاه شیمکنت قزاقستان وارد فرودگاه پیام شد.
ثناگو مطلق افزود: این فرودگاه آمادگی دارد تا زمان تامین نیاز داخلی در زمینه واردات گوشت قرمز خدمات لازم ارائه دهد.
وی اعلام کرد: امیدواریم با استمرار این پروازها از سایر مبادی میزان عرضه گوشت در بازار افزایش و قیمت آن کاهش یابد.
سرپرست منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام افزود: این فرودگاه تلاش دارد با ارایه خدمات سریع تخلیه و بارگیری به هواپیما ها و کاهش هزینه های فرودگاهی فرصت مناسبی را برای استمرار پروازهای باری در فرودگاه پیام ایجاد نماید.
مدیرکل عملیات فرودگاهی و خدمات زمینی شرکت خدمات هوایی پیام البرز نیز گفت: تجار و بازرگانان در صورت درخواست می توانند اقلام و کالاهای خود را از طریق فرودگاه بین المللی پیام صادر کنند.
علی کاملی افزود: این فرودگاه آماده است تا محصولات باغی و کشاورزی را به مقصد کشورهای آسیای میانه، روسیه و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر کند.
کاملی اضافه کرد: شرکت های متقاضی در زمینه صادرات میوه و تره بار با هماهنگی با واحد بازرگانی فرودگاه بین المللی پیام، می توانند بارهای خود را از طریق پروازهای کارگو به کشورهای مقصد ارسال کنند.
وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 500 تن کالا شامل گوشت گرم، بالگرد و بار همراه مسافر از طریق فرودگاه پیام وارد کشور شده است .
یادآور می شود؛ پروازهای مسافری فرودگاه پیام روز جمعه 23 شهریورماه سالجاری آغاز شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.