7 / امضاء تفاهم نامه ای برای اتصال راه آهن رشت ـ انزلی به بندر کاسپین

همزمان با سفر رییس جمهور به استان گیلان، اتصال و احداث خط راه آهن رشت ـ انزلی به بندر کاسپین در منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی انزلی، امروز (چهارشنبه) در قالب تفاهم نامه ای میان خیراله خادمی معاون وزیر راه و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و رضا مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به امضاء رسید.

به گزارش فرینا، در این تفاهم نامه؛ «احداث روسازی با تجهیزات و علائم و... خط فرعی اتصال بندر کاسپین به راه آهن رشت ـ انزلی» از جمله تعهدات «شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور» و «تملک اراضی و اجرای زیرسازی خط فرعی اتصال بندر کاسپین به راه آهن رشت ـ انزلی» از جمله تعهدات سازمان منطقه آزاد انزلی است. 
مدت اعتبار این تفاهم نامه از تاریخ امضاء تا اتمام و آغاز بهره برداری از پروژه اتصال خط راه آهن رشت ـ انزلی به بندر کاسپین  تا پایان سال 1398 است که در صورت عدم اتمام پروژه تا تاریخ مذکور؛ مدت تفاهم نامه تا پایان پروژه تمدید شده تلقی خواهد شد.
این مراسم با حضور دکتر روحانی رییس جمهور و مرتضی بانک دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد.
هم چنین تفاهم ‌نامه احداث راه ‌آهن رشت ـ آستارا نیز بین شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء امضاء شد.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو