منطقه آزاد اروند بستر گردشگری دفاع مقدس

مسئول مدیریت گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: دیدار از جاذبه ها و المان های گردشگری دفاع مقدس می تواند بهترین الگوی ارزشی برای نسل های جدید باشد.

به گزارش فرینا؛ سید محمد سیدی افزود: با نزدیک شدن به تعطیلات و ایام نوروز هر ساله شاهد حضور گردشگران بسیاری در منطقه هستیم که دیدار از جاذبه های دفاع مقدس همواره یکی از مقاصد اصلی آنها بوده است.

سیدی، گردشگری دفاع مقدس را یادآور رشادت ها و از خود گذشتگی جوانان کشور دانست که بازدید از آنها می تواند بهترین الگوی ارزشی برای نسل های جدید باشد.

وی همچنین شهرهای آبادان و خرمشهر را از آن جهت که  خط مقدم  جبهه و جنگ بوده اند، دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی در این حوزه دانست.

مسئول مدیریت گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، ضمن دعوت از مهمان های نوروزی برای بازدید از این ظرفیت ها افزود: موزه جنگ و باغ موزده دفاع مقدس دو موزه مهم در به تصویر کشیدن ۸سال دفاع مقدس هستند که با حضور در آنها می توان سیری در آن ایام داشت و به خوبی تاریخ جنگ را مشاهده کرد.

سیدی خاطر نشان کرد: حضور مستقیم در جنگ باعث شده که مناطق بکر و دست نخورده ای از آن دوران نظیر شلمچه، نهر خین، علقمه، یادمان های۱۷۷شهید گمنام، شهدای شیمیایی بهبهان و اتوبوس آسمانی(شهدای دزفول)، بیمارستان فاطمه زهرا(س) چوئبده و…در منطقه داشته باشیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو