کنترل کیفیت خدمات ارائه شده در غرفه های فرودگاه امام (ره) در نوروز ٩٨

جلسه بهره برداران غرف ترمینال مسافری شماره یک شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری این مجموعه برگزار شد.

به گزارش فرینا، سجاد کمالی پور معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در جمع بهره برداران غرفه های فعال در ترمینال مسافری شماره یک این مجموعه از تشویق بهره بردارانی که در ایام سفرهای نوروزی بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه کنند خبر داد.

کمالی پور در ادامه گفت: همانطور که از غرفی که خدمات مطلوب ارائه کنند تقدیر خواهیم کرد، با غرفه دارانی که عمدا یا سهوا در ارائه خدمات با کیفیت سهل انگاری کنند برخورد قاطع خواهیم داشت و امیدواریم در پایان بازه سفرهای نوروزی از کلیه غرفه داران مجموعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تقدیر شود.

وی با بیان اینکه تمامی فروشنده هایی که در غرفه ها مشغول به کار هستند باید دوره های مناسب و آموزشی تکریم مشتری را گذرانده باشند، گفت: فروشنده هایی که در غرفه ها مشغول به فعالیت هستند نماینده رفتار و اخلاق مردم این سرزمین اند چرا که مسافرانی که قصد دارند وارد یا خارج  کشور شوند، با اولین نفراتی که برخورد می کنند غرفه داران هستند پس چه بهتر از نفراتی استفاده کنید که رفتارهای اجتماعی آنها مناسب و زیبنده ایران و ایرانی باشد.

در ادامه جلسه مدیر کل دفتر بازرگانی و کسب و کار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از مدیران شرکت های تاکسیرانی فعال در این مجموعه خواست تا از رانندگان خود بخواهندضمن رعایت بیش از پیش نظافت خودرو، با احترام مضاعف و تکریم ویژه برای رساندن مسافران به مقصد هیچ عجله ای نداشته باشند.

مرتضی حنیفی راد افزود: رانندگان تاکسی که در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) مشغول به فعالیت هستند باید سفیرانی خوب و استاندارد برای این مجموعه باشند و بدون هیچ مشکلی مسافران را در کمال آرامش به مقاصد خود برسانند. 

حنیفی راد باتذکر به بهره برداران مبنی بر نصب تعرفه فروش کالا و خدمات خود در معرض دید عموم به نظارت مستمر تیم بازرسی این دفتر در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: براساس هماهنگی بعمل آمده قیمت تمامی اجناس، کالاها و خدمات غرف و بهره برداران در سایت فرودگاه درج خواهد شد و غرف می بایست ضمن رعایت کیفیت و تاریخ مصرف مناسب کالاهای خود با برخورد مناسب و شایسته با مراجعان و مسافران موجبات رضایت مندی بیشتر مردم را فراهم سازند.

شایان ذکر است در این جلسه که با حضور محمدرضا فردی و علی کاشانی حیدری مدیران کل عملیات فرودگاهی و دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل برگزار شد، تمامی مدیران و بهره برداران حاضر مسائل، دیدگاه ها و پیشنهادات خود را با مدیران حاضر درمیان گذاشته و ایشان نیز پاسخ خود را بیان کردند.

گفتنی است، بر اساس تاکید رییس هیات مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) کلیه بخش های فعال در این مجموعه موظف هستند تا با ارائه بهترین خدمات، نوروزی خاطره انگیز را برای مسافران رقم بزنند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو