3 / افتتاح یک هتل پنج ستاره در منطقه آزاد ارس

با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی یک هتل پنج ستاره در منطقه آزاد ارس افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش فرینا، مرتضی بانک امروز (سه شنبه 21 اسفندماه) در سفر یک روزه خود به منطقه آزاد ارس، سه مجموعه تولیدی خشکبار بهین تجارت مبین ارس، دستمال مرطوب پاک سون نوین ارس و شرکت جلفا مهر ارس و اولین هتل پنج ستاره (هتل امپریال) در این منطقه را افتتاح و از کارخانه پیشگامان دنیلی ارس تولید کننده کفش بازدید کرد.
«شرکت بهین تجارت مبین ارس» با سرمایه گذاری بالغ بر 52 هزار و 232 میلیون ریال اعتبار و اشتغالزایی 63 نفر، توسط بخش خصوصی احداث شده است. 
«کارخانه پاک سون نوین ارس» تولید کننده پوشک و دستمال مرطوب با سرمایه گذاری 90 هزار میلیون ریال اعتبار و اشتغال 20 نفر، توسط بخش خصوصی مشغول به فعالیت است.
همچنین «کارخانه جلفا مهر ارس» تولید کننده چسب و اسپری با حجم سرمامیه گذاری 109 هزار میلیون ریال و اشتغال 20 نفر به بهره برداری رسید.
«هتل امپریال» نیز که اولین هتل پنج ستاره منطقه آزاد ارس محسوب می شود امروز با حضور مشاور رییس جمهور افتتاح شد.
این هتل که با سرمایه گذاری 350 میلیارد ریال ساخته شده است دارای 65 اتاق، 150 تخت، سالن های همایش 560 نفری، کنفرانس و سایر امکانات رفاهی به گردشگران نوروز 98 خدمات اقامتی و هتل داری ارائه خواهد داد.
مرتضی بانک در این سفر همچنین از «کارخانه پیشگامان دنیلی ارس» تولید کننده کفش با برند دنیلی که یکی از تولیدکنندگان برتر و موفق این منطقه محسوب می شود بازدید کرد.
در بخش افتتاح پروژه های عمرانی نیز امروز مسیر شش کیلومتری «باند دوم محور جلفا ـ مرند» با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی افتتاح می شود.
گفتنی است؛ محسن نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، حجت الاسلام و المسلمین سالار سنجری امام جمعه منطقه آزاد ارس، محمود منزوی زاده مشاور بین الملل و مدیر کل حوزه دبیر شورایعالی مناطق آزاد، علی جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی، اعضای هیأت مدیره و جمعی از مسئولین و مدیران منطقه آزاد ارس، مرتضی بانک را در این بازدید همراهی کردند.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو