پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بمناسبت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی

  • چهارشنبه 14 فروردين 1398 - 11:41
  • قشم
  • 0 دیدگاه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پیامی بمناسبت 12 فروردین، از روز جمهوری اسلامی به عنوان حرکتی بی سابقه در تاریخ انقلاب‌های جهان نام برد.

به گزارش فرینا، متن پیام حمید رضا مومنی به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم
ملت بزرگ ایران در کمتر از دو ماه پس از سرنگونی رژیم شاهنشاهی و در 12 فروردین سال 1358 با شرکت در یک همه‌پرسی که در تاریخ انقلاب‌های جهان بی سابقه بود، دموکراسی حقیقی را برای دنیا باز تعریف کردند.
حاضر شدن افزون بر 98 درصد ملت شریف ایران در این همه پرسی تاریخ ساز، موجب شد تا بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) از این روز به عنوان یوم الله 12 فروردین و روز جمهوریت اسلامی ایران یاد کنند و این روز برای همیشه در تاریخ به ثبت رسید.

12 فروردین روز تجلی خلق حماسه ی شکوهمند حکومت مردمسالاری دینی در ایران است، روزی که مردم با قاطعیت به نظام اسلامی آری گفتند و تا به امروز با ایستادگی در برابر زیاده خواهی کشورهای استعماری به ویژه با گذر از هشت سال جنگ تحمیلی و تحمل فشارهای اقتصادی که بر ملت بزرگ ایران اعمال شده است، همچنان برعهد و وفای خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان امام و شهدای گرانسنگ پایدار ماندند.
اینک جمهوری اسلامی با تکیه بر علم و دانش جوانان این مرز و بوم به پیشرفت های شگرفی دست پیداکرده و توانسته نام ایران را در بسیاری از علوم مهم جهانی در زمره مهمترین کشورهای دنیا قرار دهد اما دشمنان قسم خورده انقلاب که تاب این موفقیت ها را ندارند همچنان در تدارک توطئه علیه کشورمان هستند و در چنین شرایطی ایران اسلامی از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی بیشتری برای پیشرفت در حوزه های مختلف صنعتی نیاز دارد.
اینجانب با گرامیداشت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران و شادباش آن به مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)، ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران به ویژه مردم پاک نهاد و دوست داشتنی جزیره قشم که در خلق این حماسه تاریخی نقش مهمی داشتند، از پیشگاه خداوند مهربان درخواست می کنم همه ما را در مسیر سربلندی هرچه بیشتر ایران با برنامه ریزی دقیق تر و اقدامات جهادی با هدف رسیدن به موفقیت های بیشتر در سالی که به عنوان "رونق تولید" نامگذاری شده یاری کند. ان شاالله.


حمید رضا مومنی
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو