سهم 12 هزار میلیارد ریالی فعالان گردشگری جزیره در نوروز 98

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: گردش مالی فعالان گردشگری جزیره در نوروز 98 به 12هزار میلیارد ریال رسید.

به گزارش فرینا، حمید رضا مومنی در آخرین برنامه شب های قشم ویژه تعطیلات نوروز که به صورت زنده از شبکه های استانی و شما پخش شد، اعلام کرد: اماکن اقامتی شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، رستوران ها، فروشگاه های صنایع دستی، سرویس های حمل و نقل عمومی و خانه های بوم گردی از این میزان گردش مالی در 20 روز تعطیلات پایان سال 97 و نوروز 98 بهره بردند.
به گفته مومنی، سهم یکی از خانه های بوم گردی جزیره قشم در این مدت از خدمات ارائه شده به گردشگران 3 میلیارد ریال بوده است.
رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از سیاست تقویت اقتصاد روستاها به عنوان یکی از برنامه های موفق سازمان منطقه آزاد قشم طی چهار سال گذشته نام برد و تصریح کرد: با تقویت حوزه اقتصادی روستاها از طریق ایجاد خانه های بوم گردی، تولید صنایع دستی، دامداری، کشاورزی و خیاطی، دیگر شاهد مهاجرت روستائیان به شهرها نیستیم.
مومنی با اشاره به آغاز فعالیت دومین فرودگاه رسمی این جزیره همزمان با تعطیلات نوروز 98، افزود: فرودگاه آسمان با مجوز رسمی و ثبت جهانی در زمینه آموزش خلبانی و گردش های هوایی فعالیت خود را در این منطقه آزاد آغاز کرده است.
به گفته رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، سایت گردشگری جزایر ناز با ظرفیت روزانه 250 پرواز گردشگری به عنوان یکی از ژئوسایت های پُرمخاطب ژئوپارک جهانی قشم در تعطیلات نوروزی امسال با استقبال کم نظیر مهمانان برای استفاده از ورزش های هوایی، دریایی و زمینی همراه بود.
وی اظهار امیدواری کرد علاقمندان به پروازهای گردشگری و آموزش خلبانی به جای سفر به ترکیه و روسیه، دوره های آموزشی و لذت بردن از پروازهای تفریحی را در کنار سواحل زیبای قشم و در آسمان آبی جزیره عجایب هفت گانه خلیج فارس تجربه کنند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از همه دست اندرکاران خدمات نوروز 98 که به 750 هزار مهمان این جزیره در تعطیلات 20 روز گذشته خدمات ارائه نمودند، تشکر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.