خلق ثروت و رونق تولید ماموریت و رسالت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در سال جدید

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و اعیاد باسعادت شعبانیه با اعضای هیات مدیره،معاونین،مدیران کل و کارکنان این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش فرینا، علی رستمی با اشاره به خلق ثروت و رونق تولید به عنوان ماموریت و رسالت جدید شرکت در سال جاری افزود: در نوروز ۹۸ با افزایش ایمنی، افزایش رضایتمندی مسافر و ارتقا سطح خدمات به صورت غیر مستقیم به خلق ثروت و اعتبار نزد مردم و مسولین کشور برای شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)اقدام کردیم.

رستمی گفت: یکایک کارکنان شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)می بایست با ارائه خدمات بهتر در سال جدید باعث ایجاد نفع و سود حداکثری برای شرکت شده و با توجه به توسعه محوری بودن این سازمان در سال جدید به افزایش درآمدهای آن کمک شایان کنند. 

وی افزود: باید در سال رونق تولید و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری با نگاه به توان داخلی و اتکا در تمام ابعاد ، از آن به بهترین صورت ممکن بهره برداری نماییم.

رییس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به فرصت ایجاد شده هزمان با اتخاذ تحریم توسط دولت مستبد آمریکا نسبت به مردم و دولت ایران اظهار داشت: جز با تلاش و کوشش یکایک همکاران موفقیت حاصل نمی شود و امیدوارم در سال جدید و جاری در صنعت حمل و نقل هوایی بخصوص در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)شاهد به ثمر نشستن  توان داخلی در ساخت و توسعه کشور باشیم.

رستمی گفت: براساس هدف گذاری  انجام شد ، امسال پروژه هایی همچون افتتاح ترمینال گالری سلام، آغاز پروازهای داخلی،راه اندازی هسته پیشران منطقه آزاد،آغاز فعالیت منطقه ویژه اقتصادی و پیگیری طراحی و شروع عملیات ساخت ترمینال ایران شهر با هدف رونق اقتصادی در دستور کار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) قرار دارد. 

وی با تقدیر از تلاش و خدمات کلیه همکاران بخش های مختلف در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) افزود: نگاه متفاوت و خلق ثروت در سال جدید جز با همدلی وهمراهی یکایک همکارن ایجاد نمی شود و من امیدوارم این اتفاق مهم با حضور یکایک مدیران و کارکنان شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)در سال جدید به منصه ظهور رسیده و شکوفا شود.

گفتنی است؛ در ادامه این مراسم کوروش فتاحی و علی عسگری اعضا هیات مدیره در سخنانی کوتاه به اهمیت اقدامات انجام شده در سال گذشته پرداخته و مطالبی در خصوص انجام اهداف سال جدید و جاری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)بیان داشتند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو