ارسال کالاهای ضروری مناطق سیل زده از قشم به اهواز

مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: 15 کامیونت کالا از جمله چهار کامیونت کالایتجار، بازرگانان و شرکت های فعال این منطقه توسط هواپیمای باری ایلوشین سپاهپاسداران انقلاب اسلامی از فرودگاه قشم به اهواز ارسال شد.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، هرمز امیری با اعلام اینکه موتور برق، گونی خالی، یونولیت، شاسی قایق بخشی از اقلام خریداری شده است، افزود: 6500 کیلو گرم برنج، دو تُن عدس، 59 چادر مسافرتی، 52 تخته موکت 9 و 6 متری، 100 تخته پتو از دیگر اقلام ارسالی تجار و شرکت های منطقه آزاد قشم به اهواز است.
به گفته امیری، 295کارتن اقلام بهداشتی شامل شامپو، نوار بهداشتی، خمیردندان، مسواک، صابون، پودرلباسشویی، پوشک بزرگ سال، دستمال کاغذی و پوشک نوزاد از دیگر اقلام ارسالی تجار و شرکت های تولیدی قشم به مناطق سیل زده استان خوزستان است.
60 تخته پتو مسافرتی، سه کارتندمپائی، 40 عدد چراغ قوه شارژی، یک کارتن اسکاچ، بادبزن، سفره یکبار مصرف، کیسه زباله، طناب رخت، جارو و خاک انداز هم از دیگر اقلامی است که به گفته امیری توسط شرکت های تولیدی و بازرگانان منطقه آزاد قشم برای هموطنان آسیب دیده از سیل بهاستان خوزستان ارسال شده است.
به گفته وی، اقلام اعلام شده توسط شرکت هایی همچون دخانیات قشم، ایزد آداک،هورشید درخشان، بهشت قندیل، بهجت میگو، طلال، بهین پالایش، افرا زیبا، اقبال کیان، سامان سپهر سولان، کیان رخسار و صفا تجارت با هدف ارسال برای مردم آسیب دیده از سیل استان خوزستان خریداری شده است.
مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام اینکه بارگیری 15 کامیونت کالای ارسالی از قشم به مناطق سیل زده اهواز روز گذشته از ساعت14 بعداز ظهر تا ساعت 23 انجام شد، افزود: کالاهای تجار، بازرگانان و شرکت های منطقه آزاد قشم به همراه کالاهای تهیه شده از سوی مردم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان، شب گذشته توسط یک فروند هواپیمای اختصاصی ایلوشین سپاه از فرودگاه قشم به مقصد فرودگاه اهواز ارسال شد.
لازم به ذکر است، نخستین موکب انصارالمهدی (عج) قشم‌ متشکل از 23 نفر از خادمان به همراه اقلام مورد نیازدر قالب دو‌ کامیون عازم شهر کارون در استان خوزستان شدند و قرار است به مدت یک ماه روزانه بیش از دو هزار پرس غذای گرم برای عزیزان آسیب دیده از سیل در این بخش از میهن اسلامی مان تهیه کنند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو