مدیریت واحد در گمرک مناطق مرزی اعمال می‌شود

رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده مدت زمان کنترل کالا‌ها در گمرک به حداقل می‌رسد.

به گزارش فرینا، سید مهدی میراشرفی در حاشیه بازدید از منطقه آزاد ماکو افزود: اعمال مدیریت واحد مرزی در گمرک‌های مناطق مرزی به صورت جدی پیگیری می‌شود.

میراشرفی گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده مدت زمان کنترل کالا‌ها در گمرک به حداقل می‌رسد.

وی با بیان اینکه موانع بر سر راه صادرات رو به رشد در مرز‌های منطقه آزاد باید شناسایی و رفع شوند، اضافه کرد: در صورتی که مدیریت واحد مرزی در مرز‌ها عملی شود میتوان بخش عمده‌ای از این مشکلات را حل و فصل کرد.

رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران به هماهنگی و توسعه مبادله اطلاعات بین دو کشور در مرز‌ها به عنوان دروازه‌های تجاری اشاره کرد و گفت: مرز بازرگانبه عنوان مهمترین مرز زمینی کشور و دروازه تجارت با اروپا با توجه به حجم عملیات صادرات و همچنین امنیت بالا یکی از مرز‌های مهم کشور است و درخصوص تسریع روند بروکراسی و تشریفات گمرکی تصمیم گیری می‌شود.

میراشرفی افزود: باید به منظور شناسایی و رفع مشکلات صادرات کالا در مرز‌های منطقه آزاد ماکو نشست‌هایی با مدیران منطقه آزاد و مسولین شهری برگزار میکنیم.

رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: طرح جامع لجستیکی برای مرز بازرگان از دیگر موضوعات پیشنهادی سازمان منطقه آزاد ماکو است که در صورت تدوین و تصویب گام مهمی در توسعه حمل و نقل شاهد خواهیم شد.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو