افتتاح اورژانس جاده ای منطقه ویژه اقتصادی گرمسار

پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای در منطقه اقتصادی گرمسار آغاز به کار کرد .

به گزارش فرینا، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در مراسم آغاز به کار این پایگاه به ارتقاء سطح خدمات تکمیلی ضروری در مجتمع های صنعتی و تجاری را یکی از الزامات رونق تولید و بهبود محیط کسب و کار برشمرد .
غلامرضا کاتب، استاندارد سازی های بهداشتی و ایمنی در محیط های صنعتی را عامل امنیت بخشی بیشتر برای سربازان جنگ اقتصادی و دست اندرکاران عرصه تولید عنوان کرد .
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با اشاره به پویایی این منطقه ، انعقاد بیش از 30 قرارداد احداث واحدهای تولیدی را نشانه های امیدبخش دانست و تاکید کرد ایدرو و وزارت صمت از طریق فراهم آوری زیرساخت ها در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار برای رونق تولید در این جغرافیای ژئواکونومیک تلاش می نمایند .
عبدالرضا نادری افزود: فعالان عرصه تولید و تجارت بیش از نیمی از عمر خود را در محیط کار می گذرانند از این رو طراوت بخشی و تکمیل خدمات جانبی این محیط ها از الزامات بهرهوری منابع انسانی محسوب می گردد. که در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار تکمیل زنجیره های خدمات اعم از بهداشتی ،‌رفاهی ،‌تفریحی در کنار احداث واحدهای صنعتی و تجاری پیش بینی و طراحی گردیده است .
نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان نیز در حاشیه افتتاح این پایگاه اورژانس ، شیوه همکاری مشارکتی را که منطقه ویژه اقتصادی گرمسار ایجاد زیر ساخت ،‌ بنا و مستحدثات،‌ آب، ‌برق،‌ تلفن و .. را تامین نموده و در مقابل تجهیزات پزشکی درمانی و نیروی انسانی را بخش درمانی تقبل نموده است ، نمونه مناسبی از هم افزایی بین دستگاه ها برشمرد .
این پایگاه اورژانس جاده ای با عرصه ای به مساحت 1000 مترمربع در منطقه ویژه اقتصاد گرمسار احداث گردیده و علاوه بر خدمات رسانی به واحدهای منطقه ، توان پوشش عملیات امداد ضروری درمانی در مسیر های گرمسار ـ قم و گرمسار به مشهد را دارا است .
منطقه ویژه اقتصادی گرمسار زیر نظر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و از نقاط کانونی اقتصاد و تولید در جوار پایتخت است .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.