اجرای آیین نامه موضوع ماده ۸۸ قانون نظام صنفی در منطقه آزاد ماکو

سرپرست مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: آیین نامه موضوع ماده ۸۸ قانون نظام صنفی در منطقه آزاد ماکو اجرا می‌شود. 

به گزارش فرینا، علی قنبری افزود: یکی از چالش‌های مهم سازمان‌های مناطق آزاد در مسیر بهبود فضای کسب و کار و توسعه رقابت، اجرای آیین نامه موضوع ماده ۸۸ قانون نظام صنفی بود که این آیین نامه با همکاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور تحت عنوان آیین نامه نحوه تشکیل و فعالیت تشکل‌های صنفی در مناطق آزاد تهیه و از سوی وزیر محترم صمت ابلاغ گردید که پس از ارائه نظرات کارشناسی سازمان‌های مناطق آزاد و اعمال اصلاحات لازم، در منطقه آزاد ماکو اجرایی شد.
قنبری گفت: در همین راستا برای هر یک از شهرستان‌های محدوده این منطقه کمیسیون‌های نظارت بر سازمان‌های صنفی تشکیل و اعضای آن تعیین گردیده است که ریاست هر سه کمیسیون بر عهده سازمان منطقه آزاد ماکو است.
سرپرست مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: با توجه به محدوده وسیع و وجود سه شهرستان این منطقه نسبت به سایر مناطق آزاد پیشقدم شده است تا وسیع‌ترین اکوسیستم کسب و کار در بین مناطق آزاد هفت گانه کشور سریع‌تر توسعه یافته و موجب کسب رتبه‌های برتر برای منطقه آزاد ماکو در شاخص‌های سهولت کسب و کار در سطح کشور باشد.
اولین جلسه کمیسیون نظارت منطقه آزاد ماکو (ویژه شهرستان ماکو) به عنوان کمیسیون نظارت مرکز در سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار می‌شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو