بهره‌برداری از باسکول مدرن 60 تنی در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون

باسکول مدرن 60 تنی در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فرینا، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در مراسم افتتاحیه این باسکول که با حضور فرماندار و مسوولان شهرستان برگزار شد، گفت: باسکول 60 تنی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین باسکول‌ها بوده و درصد خطای آن نزدیک به صفر است.

فرامرز سلطانی افزود: این باسکول با اعتباری بالغ بر 160 میلیون تومان و در مدت 6 ماه در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون و با سرمایه‌گذاری منطقه ویژه به بهره‌برداری رسید.

سلطانی گفت: این باسکول نزدیک نقطه صفر مرزی احداث شده است که مهمترین هدف آن کنترل بیشتر روی توزین کامیون‌های حمل بار به سمت افغانستان و تسهیل در کار گمرک در سرعت عمل خروجی کامیون‌ها می‌باشد که در کاهش ازدحام و ترافیک اثر خوبی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه باسکول ساخت کشور آلمان است، افزود: شناسایی پلاک، شناسایی مالک ماشین، تعداد ورود و خروج و تعیین نوع خودرو از مزیت‌های این باسکول محسوب می‌شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با بیان اینکه در این باسکول به طور متوسط روزانه 150 دستگاه ماشین با تعرفه‌های مصوب توزین شود، اظهار کرد: این کار با نظارت کامل اداره استاندارد انجام می‌شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.