استفاده از ظرفیت های جزیره کیش برای میزبانی تیم‌ها در جام جهانی 2022

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: تا یک سال قبل از شروع جام جهانی فضای مناسبی برای برگزاری تیم‌های حاضر در جام جهانی در کیش فراهم خواهد شد.

به گزارش فرینا، غلامحسین مظفری در مورد ظرفیت‌های این منطقه برای میزبانی از رویدادهای ورزشی، گفت: به دنبال این هستیم حداقل 4 کمپ استاندارد تمرین فوتبال را در کیش راه‌اندازی کنیم. علاوه بر این علاقه‌مندیم در کنار مجموعه اقامتی استانداردی که داریم به بقیه ورزش‌ها هم بپردازیم. مهم‌ترین موضوعات ما ایجاد رخدادها و رویدادهای بین‌المللی است که می‌توان در کیش راه‌اندازی کرد. اخیرا مسابقات ماراتن جهانی و تکواندو در کیش برگزار شد. امیدواریم بتوانیم در آینده رویدادهای بین‌المللی و جهانی بیشتری در این منطقه داشته باشیم.
مظفری در مورد صحبت‌هایی که در مورد میزبانی مشترک ایران با قطر برای جام جهانی شده‌است، افزود: میزبانی در جام جهانی کاملا منتفی است اما برنامه‌های خوبی برای کمپ تمرینی و استقرار طرفداران تیم‌ها در کیش داریم.
وی در مورد اینکه آیا مسائل فرهنگی و زیرساخت‌های لازم برای این اتفاق در کیش فراهم است یا خیر، گفت: برای برگزاری کمپ‌های تمرینی مشکلی نداریم و حتی حداقل‌های لازم را برای اقامت هواداران در کیش داریم و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی از این بابت وجود داشته باشد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پاسخ به این سوال که با وجود اینکه تیم‌های زیادی برای برگزاری اردوهای تدارکاتی به این منطقه سفر می‌کنند اما هنوز مشکل زمین تمرین استاندارد در کیش وجود دارد، افزود: راه‌اندازی زمین تمرین استاندارد از برنامه‌های ما است چون چمنی که در حال حاضر داریم استاندارد نیست. ظرف یکسال آینده فضاهای تمرینی ما بهبود پیدا می‌کند. هنوز تا جام جهانی چهار سال فاصله داریم و فکر می‌کنم در فاصله یکسال مانده به جام جهانی فضای مناسب برای آشنایی تیم‌هایی که در جام جهانی حاضر هستند فراهم خواهد شد. هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد بهتر است چون تیم‌های ملی و باشگاهی ما هم می‌توانند از این فضا برای آماده‌سازی خود استفاده کنند و لازم نیست به خارج از کشور سفر کنند.
مظفری در پایان در پاسخ به این سوال که چند سال پیش این منطقه تیمی در لیگ دسته دوم داشت اما رها شد و اینکه آیا قصد تیم‌داری در لیگ برتر دارند یا خیر، اظهار داشت: مذاکراتی انجام شده و بعضی از دوستان فوتبالی و سرمربیان پیشنهاداتی را ارائه داده‌اند. امیدواریم در آینده تحرکاتی در این بخش داشته باشیم.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو