تفاهم نامه طراحی پایانه مسافربری بین سازمان منطقه آزاد ماکو و شهرداری امضا شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت‌: تفاهم نامه انجام مطالعات طراحی پایانه جدید مسافربری بین شهرداری و سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو امضا شد.

به گزارش فرینا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا سلیمانی افزود: با توجه به اینکه منطقه آزاد ماکو به عنوان بزرگترین منطقه آزاد شناخته شده، احداث پایانه مسافربری مناسب و مجهز ضروری است لذا در این خصوص مطالعات طراحی این ترمینال در دست بررسی بوده و پیرو انعقاد تفاهم نامه با شهرداری امیدواریم بزودی شاهد آغاز عملیات اجرایی احداث این پایانه مسافربری باشیم.

سلیمانی همچنین از انعقاد توافق نامه بهبود منظرسازی فضای شهری از طریق بهسازی و آسفالت ریزی معابر و خیابان‌ها بین سازمان منطقه آزاد و شهرداری ماکو خبرداد و اظهار داشت: بر اساس این تفوافق نامه برش آسفالت با دستگاه ویرتکن، حمل تراشه آسفالت و غلطک آن با دستگاه‌های غلطک فلزی و پلاستیکی و بهره گیری از نیروی انسانی عملیات حمل آسفالت، قیرپاشی و آسفالت ریزی ضلع جنوبی خیابان امام ماکو انجام می‌شود.

گفتنی است؛ مساحت این منطقه حدود پنج هزار کیلومترمربع و جمعیت آن بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، حدود ۲۰۰ هزار نفر است.

منطقه آزاد ماکو به عنوان بزرگترین منطقه آزاد کشور دارای ۱۴۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور جمهوری آذربایجان و ۱۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکیه است.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو