در سال 1397؛

12.5 هزار فرصت شغلی در قشم ایجاد شد

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سال گذشته 12 هزار و 500 فرصت شغلی جدید در جزیره قشم ایجاد شد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، سلیمان رنجبری در گفتگو با خبرنگاران افزود: این مشاغل در حوزه های مختلف با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم و سرمایه گذاری بخش خصوصی در راستای دستیابی به توسعه پایدار اقتصادی منطقه به وجود آمد.
رنجبری با اشاره به نامگذاری سال جدید به رونق تولید گفت: سیاست‌ سازمان منطقه آزاد قشم هم امسال مانند سال های گذشته رفع موانع اقتصادی و اشتغال برای جوانان جزیره است.

** 89 کارگر در قشم تجلیل شدند

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در روز جهانی کار و کارگر، 89 کارگر از حوزه های مختلف از جمله34 نفر از بخش صنعت، 17 نیروی خدمات شهری و 12 کارگر انتظامی سازمان منطقه آزاد قشم مورد تجلیل قرار گرفتند.
رنجبری افزود: 6 نیروی فعال در حوزه گردشگری، سه کارگر از صنایع شیلاتی، یک آتش نشان، یک نفر از بخش آب و برق و تاسیسات و 15 کارگر برتر از شرکت های تعاونی فعال در جزیره از دیگر کارگرانی بودند که تجلیل شدند.
193 شرکت صنعتی با 14 هزار و 99 میلیارد و 66 میلیون ریال سرمایه گذاری در جزیره قشم فعال است و چهار هزار و 595 نفر در این شرکت ها به فعالیت مشغول هستند. این جزیره دارای 517 تعاونی ثبت شده است که 252 تعاونی فعال است.
56 هزار نفر جمعیت کارگری جزیره قشم را تشکیل می دهند که در حوزه بازگانی، شیلات، صنعت و غیر آن فعالیت می کنند.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو