راه اندازی پایانۀ تاکسیرانی پرند در متروی فرودگاه امام خمینی(ره)

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در نشست با مسئولینِ پرند و رباط کریم از راه اندازی و احداث پایانۀ تاکسیرانی پرند در متروی این فرودگاه خبر داد.

به گزارش فرینا، علی رستمی همجواری با پرند و رباط کریم را عاملی جهت اجرای طرح های پیشنهادی در سطح ملی و فراملی عنوان کرد و گفت: با مشارکت بخش های خصوصی و اجرای سازه های بزرگ می توان طرح هایی چون گردشگری سلامت و جذب سرمایه گذار در توسعه منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی را عملیاتی کرد.
رستمی با اشاره به برنامه های شهر فرودگاهی در طرح توسعه 5 ساله همچون تبدیل شدن به منطقه آزاد تجاری، تبدیل شدن به یک بندرخشک، استقرار گمرک، اتصال به راه آهن سراسری، ایجاد مجتمع بزرگ بیمارستانی و استراحتی، افزود: هدف شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تبدیل شدن به یک هاب بزرگ هوایی در منطقه غرب آسیا است و فعالیت و توسعه طرح های 5 سالۀ توسعه به شهرهای پرند و رباط کریم نیز خواهد رسید.
در این نشست شهردار پرند نیز با اشاره به اینکه پرند سرزمین فرصت های طلایی است، گفت: با هدف جذب سرمایه گذار و تسریع در مسیر توسعۀ منطقه فرودگاهی و شهر پرند آمادگی خود را جهت افزایش همکاری های مشترکی با شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در زمینه های عمرانی، خدماتی، زیباسازی، توسعه فضاهای سبز و ... اعلام می کنیم.
آگشته با تأکید بر لزومِ احداث پایانه حمل و نقل عمومی در ایستگاه متروی فرودگاه با هدف افزایش رفاه شهروندان و سهولت در تردد آنان، افزود: با توجه به سفرهای درون شهری و روزانه شهروندان پرند به تهران و لزوم کوتاه شدن این مسافت برای مردم فهیم پرند، شهرداری پرند این آمادگی را دارد تا پس از اتصال خط متروی پرند، پایانه تاکسیرانی را در محل ایستگاه مترو فرودگاه، راه اندازی و احداث نماید. 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.