افتتاح پنجمین شعبه اقماری تامین اجتماعی آذربایجان غربی در منطقه آزاد ماکو

پنجمین شعبه اقماری تامین اجتماعی آذربایجان غربی در منطقه آزاد ماکو و در شهرستان بازرگان افتتاح شد.

به گزارش فرینا،‌ با حضور سرپرست دفتر برنامه ریزی اموراستانهای سازمان تامین اجتماعی، مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی و جمعی از مسولین منطقه آزاد ماکو شعبه اقماری تامین اجتماعی بازرگان طی مراسمی افتتاح و به بهره برداری رسید.

حسین جودکی در مراسم افتتاحیه شعبه اقماری بازرگان گفت: از مجموعه مسئولین استانی سازمان تامین اجتماعی علی الخصوص مدیرکل تامین اجتماعی استان آذربایجان غربی و مقامات محلی ازجمله شورای شهر و شهردار، نماینده و مجموعه فرمانداری و بخشداریهای شهرستان ماکو و بازرگان که در راستای افتتاح این شعبه در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر سازمان تامین اجتماعی به مردم این شهر  پیگیری کرده و با همدلی و همکاری موجبات افتتاح این شعبه شدند تشکر می کنم .

مقصود مقدمی کیا مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان غربی نیز ضمن بیان موقعیت منطقه آزاد ماکو و اهمیت شعبه ماکو که دارای ٣ شعبه اقماری و یک کارگزاری در شهری با ٥ شهرداری و ٣ فرمانداری است، به ارزش سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو و توجه ویژه سازمان تامین اجتماعی به خدمات رسانی بهتر در راستای سفارشات مقام معظم رهبری در سال رونق تولید جهت حمایت از تولید و کارفرمایان و کارگران اشاره کرد .

گفتنی است؛ منطقه آزاد ماکو به لحاظ محدوده جغرافیائی شامل شهرستان های ماکو، شوط، پلدشت و شهر مرزی بازرگان بوده و در منتهی الیه شمال غرب کشور واقع شده است. 
مساحت این منطقه حدود پنج هزار کیلومترمربع و جمعیت آن بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395، حدود 200 هزار نفر است. 
منطقه آزاد ماکو به عنوان بزرگترین منطقه آزاد کشور دارای 140 کیلومتر مرز مشترک با کشور جمهوری آذربایجان و 130 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکیه است.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.