برگزاری جلسات هفتگی ملاقات مردمی با قشموندان

مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری جلسات هفتگی دیدار عمومی در راستای پاسخگویی مسئولانه و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان خبر داد.

به گزارش فرینا، حامد افضلی نیکو با اعلام این خبر گفت: برنامه ملاقات عمومی این مدیریت به منظور رفع مشکلات شهروندان و پرسنل سازمان منطقه آزاد قشم، با هدف تحقق بخشیدن به سیاست ها، انتقادات و پیشنهادات سازنده و اصلاح موارد مورد نیاز برنامه ریزی شده است.
افضلی نیکو افزود: شنیدن درخواست ها، مسائل و مشکلات شهروندان به صورت مستقیم می تواند از  بروز هرگونه تخلف و کارشکنی جلوگیری کرده و روحیه اعتماد و اتحاد را بیش از پیش به جامعه تزریق کند.
مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برگزاری جلسات ملاقات هفتگی یکی از روش‌های مهم آگاهی دقیق و مستمر از مسائل و مشکلات کارکنان سازمان و همچنین شهروندان است که در آن ضمن بررسی‌های لازم، چاره‌اندیشی و رسیدگی به درخواست‌ها نیز انجام می‌شود.
شایان ذکر است، جلسات هفتگی ملاقات مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات این سازمان با پرسنل سازمان منطقه آزاد قشم، روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 9 تا 11 و جلسات هفتگی ملاقات مردمی، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 9 تا 11  برگزار می شود.
 هرگونه درخواست ملاقات از طریق هماهنگی قبلی با دفتر این مدیریت از طریق شماره تماس های 07635352129 و 07635245941 ثبت خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو