جابجایی مدیران در شهر فرودگاهی یعنی جابجایی نخبگان

آئین تکریم و معارفه مدیر اداره تدارکات شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این مراسم که با حضورمدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار شد محمد علی پناهیان به عنوان مدیر جدید اداره تدارکات این مجموعه معرفی و از خدمات دو ساله طالبی مدیر سابق تدارکات قدردانی شد.

علی رستمی در ابتدای این مراسم گفت: جابجایی مدیران یعنی چرخش نخبگان در یک مجموعه، اگر این چرخش وجود داشته باشد یک شرکت می تواند پویایی و شادابی خود را حفظ کند و بر همین اساس این جابجایی ها در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) صورت می گیرد.

رستمی افزود: مجموعه اداره تدارکات شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در این چند وقت اخیر به دلیل تحریم های ظالمانه آمریکا دوران سختی را سپری کرد، اما با مدیریت و تدابیر هوشمندانه آقای طالبی توانستیم تا حدود زیادی خواسته های خود را برآورده کنیم.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با بیان اینکه از مدیریت جدید تدارکات این مجموعه در خواست دارم تا از تجربیات مدیریت قبلی به بهترین شکل استفاده کند افزود: اولویت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) سه موضوع افتتاح ترمینال سلام، افتتاح هسته پیشران منطقه آزاد و برقراری پروازهای داخلی در این مجموعه است که باید تمام مجموعه ها مخصوصا اداره تدارکات شهر فرودگاهی برای رسیدن به این اهداف از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو