نخستین مسابقه داستان نویسی کوتاه در قشم برگزار می شود

عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری نخستین مسابقه داستان نویسی کوتاه در قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، عبدالجواد کمالی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه بیان کرد: این مسابقه برای نخستین بار در جزیره و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم و انتشارات امیرصدرا به منظور کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان، ترویج داستان نویسی و فرهنگ کتابخوانی در قشم برگزار می شود.
کمالی افزود: این مسابقه برای دو رده سنی کودک(7 تا 12 سال) و نوجوان(12 تا 18 سال) با موضوع فرهنگ بومی و محیط زیست جزیره قشم طراحی شده است.
به گفته عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، فراهم سازی بستری جهت بروز توانمندی های کودکان و نوجوانان جزیره و آگاهی جامعه نسبت به این توانمندی ها، ایجاد انگیزه، خودباوری و رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان از اهداف دیگر این مسابقه می باشد.
کمالی ادامه داد: مهلت ارسال آثار از 25 اردیبهشت ماه تا یکم تیرماه بوده و به سه برگزیده نخست این مسابقه جوایزی ارزنده اهداء خواهد شد. 
عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: هدف نهایی برگزاری نخستین مسابقه داستان نویسی کوتاه در جزیره قشم، گردآوری 30 داستان برگزیده از بین این آثار و چاپ آن در مجلدی 150 صفحه ای است که بیانگر دیدگاه کودکان و نوجوانان این منطقه از فرهنگ بومی و محیط زیست محل سکونت شان می باشد.
یادآور می شود؛ علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، کتابخانه های عمومی سطح جزیره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تحویل داده یا به آدرس الکترونیکی amirsadrapub@gmail.com ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر در اوقات اداری با شماره همراه 09170341766 تماس حاصل نمایند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.