دو انتصاب در منطقه آزاد انزلی

طی حکمی از سوی رضا مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، امین افقی به عنوان سرپرست معاونت امور بندری و حوزه خزر سازمان و مهدی کاظمیان به سمت سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منصوب شدند.

به گزارش فرینا، در حکم «امین افقی» بر به بکارگیری از روش های نوین جهت ارتقای انجام عملیات بندری، مدیریت و راهبری مراکز کنترل و مراقبت دریایی، بهره مندی از پتانسیل های سازمان بنادر و سازمان منطقه آزاد انزلی جهت بهره مندی از مزیت های کریدورهای بین المللی، تحلیل بازار به منظور افزایش مبادلات تجاری و انجام مطالعات به منظور فراهم آوردن زمینه های توسعه و شناخت بازارهای کشور های حاشیه دریای خزر تاکید شده است.

در حکم مهدی کاظمیان به عنوان سرپرست مدیریت روبط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز به برنامه ریزی جهت تولید محتوا، هماهنگی و ارتباط با رسانه های ملی و منطقه ای جهت معرفی مطلوب ظرفیت ها و عملکرد سازمان و انعکاس مطلوب برنامه ها و مواضع سازمان جهت نیل به اهداف تعیین شده اشاره و تاکید شده است.

گفتنی است رضا مسرور در مراسم تکریم و معارفه که معاونین سازمان نیز حضور داشتند از خدمات  امین افقی در مدت چهارده سال تصدی مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل و علی خطیبی در زمان تصدی معاونت بندری و امور خزر تجلیل بعمل آورد.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.