"ارتقای سطح کیفیت خدمات" و "کاهش زمان انتظار کشتی ها" در دستور کار بنادر

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اهمیت سامانه اطلاعات مکانی سواحل و بنادر GIS، گفت: این سامانه، به لحاظ برنامه ریزی مدیریتی و تسهیل تصمیم گیری و سیاستگذاری در سواحل و بنادر جنوب کشور، گنجینه بسیار مفیدی برای سازمان بنادر محسوب می شود و این سامانه باید مبنای تصمیم گیری ها در بنادر باشد.

به گزارش فرینا، محمد راستاد در نشست شورای مدیران این سازمان با اشاره به فعال شدن سامانه اطلاعات مکانی سواحل و  بنادر GIS ، تاکید کرد:  امروزه مدیریت حرفه ای برای تصمیم گیری دقیق نیازمند اطلاعات به روز و ابزار مناسب است و بر همین اساس، سامانه اطلاعات مکانی سواحل و بنادر می تواند ابزار مناسبی برای تصمیم گیری مدیران سازمان بنادر و دریانوردی و فعالان این حوزه و مبنایی برای تصمیم گیری های آنها باشد.

راستاد با تاکید بر مسئله به روز رسانی این سامانه اظهار داشت: به روز رسانی سامانه GIS در زمینه های مختلف به مکانیزم مشخص و فرایند محور نیاز دارد.

وی افزود: سامانه اطلاعات مکانی سواحل و  بنادر این امکان را فراهم می کند تا به لحظه بتوانیم وضعیت ترافیک کالا و کشتی را در اسکله ها رصد کنیم.

وی با اشاره به ترافیک نسبتا بالا کشتی ها در بنادر شهید رجایی، امام خمینی (ره) و امیرآباد، تصریح کرد: همه بنادر به ویژه سه بندر یاد شده باید استفاده از همه ابزار ها و مکانیزم های عملیاتی و نرم افزاری " ارتقای سطح کیفیت خدمات"  و "کاهش زمان انتظار کشتی ها" را در دستور کار خود قرار دهند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: بنادر شهید رجایی، امام خمینی (ره) و امیرآباد که عمده کالا های اساسی در این بنادر تخلیه می شود، باید با مکانیزم مشخص، زمان انتظار کشتی ها و میزان دموراژ را به حداقل ممکن کاهش دهند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو