برگزاری اولین نمایشگاه مد و لباس در منطقه آزاد ارس

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس، گفت: اولین دوره نمایشگاه بزرگ مد و لباس ایرانی ـ اسلامی در منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده، افزود: اولین نمایشگاه بزرگ مد و لباس ایرانی – اسلامی در راستای حمایت از تولید داخلی ورونق فروش محصولات ایرانی توسط معاونت فرهنگی،اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس و با مشارکت تولیدکنندگان داخلی برگزار می شود. 
داداش زاده گفت: این نمایشگاه با حضور برندهای ایرانی در مجتمع تجاری ستارخان ارس، میزبان علاقمندان به مد و لباس و گردشگران منطقه آزاد ارس خواهد بود. 
وی، با اشاره به محصولات مورد ارائه در این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: انواع مانتو، شال و روسری، کیف و کفش، کت و شلوار و زیورآلات تولید داخلی در معرض دید عموم مردم قرار می گیرد. 
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس تصریح کرد: با فعالیت برندهای مختلف کیف، کفش و لباس در منطقه آزاد ارس و افزایش تولید پوشاک و منسوجات در این منطقه، لزوم معرفی برندهای ایرانی تولیدکننده لباس بیش از پیش احساس می شود و با توجه به شعار امسال مبنی بر «رونق تولید»، سازمان منطقه آزاد ارس اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده است. 
داداش زاده در پایان گفت: حضور در این نمایشگاه برای عموم مردم آزاد است و علاقمندان می توانند از 15 الی 17 خرداد 98 و از ساعت 11 تا 22 از نمایشگاه بزرگ مد و لباس ایرانی ـ اسلامی دیدن کنند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو