دپارتمان زبان مرکز رشد قشم آغاز به کار کرد

دپارتمان زبان انگلیسی مرکز رشد قشم با هدف ارتقاء سطح دانش زبان انگلیسی در جزیره و تسهیل در برگزاری و آمادگی آزمون های ملی و بین المللی آغاز به کار کرد.

به گزارش فرینا، مرکز بین المللی رشد قشم با ارائه مشاوره های لازم و برگزاری دوره های مهارتی به علاقمندان این رشته کمک می کند تا با گسترش دنیای ذهنی و افزایش قابلیت مکالمه با سراسر دنیا ارتباط برقرار کنند.
زبان مشترک مردم در جهان برای تحصیل، کار و گسترش روابط انگلیسی است و فراگیری آن شانس شما را برای یافتن یک شغل خوب افزایش می دهد.
این دپارتمان با برگزاری دوره های ترمیک مکالمه برای مقاطع سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با تمرکز بر افزایش سطح مهارت مکالمه زبان به روان شدن مکالمه زبان انگلیسی کمک کرده و در پایان دوره، مدرک معتبر زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شرکت کنندگان اعطا می کند‌.
همچنین، برگزاری دوره های تافل و آیلتس، کارگاه مکالمه بحث آزاد به زبان انگلیسی، دوره های آمادگی آزمون های زبان برای متقاضیان دکتری داخل کشور(ETPNU, EPT, MSRT, MCHE, MHLE, TOLIMO) از دیگر برنامه های این دپارتمان می باشد.
دپارتمان زبان مرکز رشد با برپایی دوره های تخصصی همچون تقویت مهارت نوشتاری WRITING و مقاله نویسی آکادمیک، دوره های آموزش زبان انگلیسی ویژه تجار و بازرگانان، مدیران ارشد و افراد مرتبط با فعالیت های گمرک و invoice و فاینانس و دوره های ویژه تربیت مدرس سعی دارد با آموزش و پرورش نیروی کار ماهر نقشی ارزنده در اشتغالزایی و توسعه اقتصادی پایدار جزیره ایفا کند.
مرکز بین المللی رشد به عنوان تنها مرکز تخصصی آموزش زبان به بانوان خانه دار، برگزاری کارگاه های تخصصی آموزشی ویژه راهنمایان تور و گردشگری را نیز برعهده داشته و از به روزترین و مدرن ترین امکانات آموزشی در این زمینه برخوردار است.
این مرکز همچنین به عنوان تنها مرکز زبان در جنوب کشور، دارای کتابخانه و کافه کتاب به همراه نقد و بررسی رمان ها و داستان های انگلیسی تلقی می شود.
داوطلبان کنکور کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می توانند دوره های زبان انگلیسی مربوط به آزمون را در این مرکز گذرانده و مدرک معتبر دریافت دارند. تمامی فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته زبان انگلیسی و افرادی که زبان‌ را در دیگر موسسات فرا گرفته اند، می توانند با شرکت در دوره های تربیت مدرس مرکز بین المللی رشد (TTC) علاوه بر دریافت مدرک معتبر وزارت علوم، شانس خود را در خصوص یافتن شغل مناسب افزایش دهند.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره هاي ۰۹۱۲۰۰۴۷۰۲۹ و ٠٧٦٣٥٢٤٠٧٨٥ تماس حاصل نمایند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو