شناسایی و معرفی صنوف برتر قشم در ماه مبارک رمضان

مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم از ادامه بازدیدهای صنفی در ماه مبارک رمضان و شناسایی و معرفی صنوف برتر قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، حامد افضلی نیکو با اشاره به بازدیدهای مکرر و دوره ای از صنوف در شهر قشم گفت: این بازدیدها با هدف نظارت بر روند ارایه خدمات و بالابردن سطح رضایت شهروندان، شناسایی صنوف برتر و برخورد با متخلفین صنفی به صورت هفتگی و براساس تقویم کاری این مدیریت در حال انجام است.
افضلی نیکو، معیارهای شناسایی صنوف برتر را برشمرد و افزود: رعایت موارد بهداشتی و برخورد مناسب با مشتری از مهم ترین معیارهای این انتخاب بوده و از واحد برتر با اهدای لوح و نصب بنر معرفی تقدیر می شود.
به گفته وی، این بازدید ها با حضور دادستان، مدیر بازرسی، دادیار دادسرای عمومی، مامورین اماکن و نمایندگان بهداشت شهرهای قشم و درگهان انجام می گیرد و در صورت مشاهده تخلف، اخطاریه های کتبی و شفاهی به واحد صنفی مورد نظر ابلاغ شده و اگر موارد تخلف در موعد مقرر رفع نشود، با متخلفین برخورد خواهد شد.
مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در بازدیدهای هفته گذشته از 15 مورد از صنوف قنادی، بستنی، فست فود و کبابی بازرسی به عمل آمد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو