برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر کل دفتر امور فنی و اجرایی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

آئین تکریم و معارفه مدیر کل دفتر امور فنی و اجرایی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این مراسم که با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار گردید، خانم سارا امتحان به عنوان مدیر کل دفتر امور فنی و اجرایی این مجموعه معرفی و از خدمات دو ساله آقای اسماعیل احمدی سرپرست سابق دفتر امور فنی و اجرایی قدردانی شد.

علی رستمی در ابتدای این مراسم گفت: مهندس احمدی به عنوان یک مدیر پاکدست و صادق خدمات شایانی را در حوزه کاری خود برای شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) انجام داد و امیدوار هستم تا در دیگر حوزه های این مجموعه  بتوانیم از خدمات ایشان استفاده کنیم.

رستمی افزود: اگر عشق و علاقه به کار در یک سازمان وجود داشته باشد آن مجموعه می تواند به اهدافی که مد نظر دارد دست پیدا کند و بنده باور دارم که در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) این مطلب در تمامی کارکنان و مدیران وجود دارد.

وی با بیان اینکه از مدیر کل جدید امور فنی و اجرایی این مجموعه در خواست دارم تا از تجربیات مدیریت قبلی به بهترین شکل استفاده کند گفت: من به توانمندی بانوان در کارهای اجرایی باور دارم و بر همین اساس از سرکار خانم امتحان دعوت کردیم تا در این پست به ما کمک کند و بتواند در پیشبرد اهداف عالی این شرکت نقش بسزایی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) افزود: از تمامی حوزه ها در خواست دارم تا با ایشان که به تازگی از حوزه معاونت حمل و نقل وزارت راه شهرسازی به این مجموعه آمده اند همکاری های لازم را داشته باشند و برای اعتلای شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از هیچ کوششی دریغ نکنند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو