کاهش مددجویان کمیته امداد با مشارکت سازمان منطقه آزاد ارس در زمینه فقرزدایی

در نشست مشترک رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جلفا با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، از مشارکت های منطقه آزاد ارس در زمینه فقر زدایی که کاهش مددجویان کمیته امداد شهرستان جلفا را در پی داشته است، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، در ابتدای این نشست، گزارش کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی در زمینه فقرزدایی در شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس، ارائه شد.
بر اساس این گزارش، با مشارکت های سازمان منطقه آزاد ارس در زمینه محرومیت زدایی، آمار مددجویان در شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس، کاهش پیدا کرده است.
همچنین با توجه به فعالیت های یک سال اخیر، تقدیرنامه ای با امضای نماینده ولی فقیه در استان و مدیرکل امداد آذربایجان شرقی به عنوان خیر نمونه به محسن نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس تقدیم شد.
بر اساس مصوبات این نشست، دومین نمایشگاه تولیدات مددجویان کمیته امداد  استان، شهریور ماه امسال در منطقه آزاد ارس برپا می شود. این نمایشگاه سال گذشته نیز در معرض بازدید ارس وندان و گردشگران منطقه آزاد ارس قرار گرفته بود.
تشریح بسته های تشویقی و تسهیلات کم بهره برای فعالان اقتصادی ارس که در بنگاه تولیدی و اقتصادی خود از مددجویان کمیته امداد استفاده می کنند نیز از دیگر بخش های این نشست بود.
در این نشست، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس برای همکاری هر چه بیشتر با کمیته امداد برای ریشه کنی کامل فقر در منطقه آزاد ارس تاکید کرد.
طرح مفتاح الجنة نیز در این جلسه مطرح شده و مشارکت منطقه آزاد ارس در این طرح مورد تایید قرار گرفت. در طرح مفتاح الجنه، با حضور در خانه مددجویان کمیته امداد، از خانواده های تحت پوشش، تفقد و دلجویی می شود.

گزارش تصویری را اینجا ببینید.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.