انزلی، میزبان رویدادی متفاوت در عرصه بورس، بیمه و بانکداری

منطقه آزاد انزلی میزبان رویدادی متفاوت در عرصه بورس، بیمه و بانکداری و نیز توانمندی های صادراتی است.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری (بورس، بیمه و بانک) و توانمندی های صادراتی EIBEX 2019 َََANZALI در تاریخ پنجم تا هشتم شهریورماه سال جاری با رویکردی متفاوت باحضور جمعی از شرکت های توانمند داخلی، کارشناسان و متخصصان بازار مالی در مرکز نمایشگاه ها و همایش های بین المللی منطقه آزاد انزلی برپا می شود.
این نمایشگاه که به دعوت اتاق بازرگانی، صنایع و معادن رشت با همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد؛ از بازدید سرمایه گذاران و شرکت های حوزه کشورهای همسود (CIS) بهره می برد؛ فرصت ارزشمندی است تا شرکت های فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیت ها و نوآوری های آتی خود را معرفی کنند.
دست اندرکاران این نمایشگاه تلاش دارند که در نخستین دوره برگزاری این رویداد از همه توان و ظرفیت های استان گیلان بهره برده و با برگزاری هرچه باشکوه تر این نمایشگاه موجب افزایش ارتباط و آگاهی مردم از بازار مالی و خدمات آن و ارائه توانمندی های داخلی در هر سه حوزه بورس، بانک و بیمه را فراهم سازند.
اتاق بازرگانی رشت، سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی، شرکت سرمایه گذاری و توسعه انزلی و انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی از حامیان اصلی برگزاری این رویداد هستند.
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه Anzalieibex.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 03133462179 و 09901177684 تماس بگیرند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو